ایرادات فنی اخیر شرکت تسلا باعث شد تا یک سناتور نظرات و پیشنهادات خود را برای جلوگیری از مشکلات بیشتر اعلام کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا قابلیت راننده خودکار شرکت تسلا با انتقادات بسیار شدیدی مواجه شده است. علت این مسئله نگرانی زیاد درباره مشکلات احتمالی این قابلیت است. حالا مقامات آمریکایی از این شرکت درخواست کرده‌اند که تسلا تغییراتی در قابلیت‌های خود انجام دهد تا مقداری از نگرانی مردم کاهش پیدا کند. پس از آن که شرکت تسلا به سوالات اد مارکی، یکی از سناتورها، پاسخ داد. این فرد پیشنهاداتی را درباره خودرو نیمه خودران به تسلا ارائه کرد.

سخنان اد مارکی، سناتور آمریکایی

در ابتدا این شخص اعلام کرده است که با کسانی که معتقدند شرکت تسلا می‌بایست عنوان خودرو‌های خود را تغییر دهد عقیده مشابهی دارد. او باور دارد که شرکت تسلا می‌بایست نام برند و بازار هدف خود را تغییر دهد و این شفاف سازی را مشخص کند که خودرو‌های ساخته شده به هیچ وجه قدرت جایگزین شدن با انسان را ندارند. وی معتقد است این خودرو‌ها تنها کمک راننده به حساب می‌آیند و مردم نباید تماما سیستم راننده را به این قابلیت بسپارند.

پیشنهادات یک سناتور آمریکایی در رابطه با مشکلات شرکت تسلا

این فرد در ادامه از تسلا درخواست کرد تا یک سیستم صفحه نمایش پشتیبان برای خودرو‌ها در نظر گرفته شود تا کنترل بیشتری بر روی رانندگان خودرو باشد. در حال حاظر سیستم خودرو‌های خودران شرکت تسلا به گونه‌ای است که اگر فرد دست خود را به مدت طولانی از روی فرمان بردارد، سیستم شخص را وادار به استفاده از فرمان و راهنمایی خودرو می‌کند. در جواب به پیشنهادات اد مارکی، شرکت تسلا اعلام کرد که اقدامات لازم برای بهبود سیستم خودران را آغاز کرده است. لازم به ذکر است این شرکت در سال ۲۰۱۹ قابلیت‌هایی از قبیل کنترل چراغ قرمز، کنترل علائم رانندگی و کنترل میزان خواب‌آلودگی راننده را به سیستم خود اضافه کرد.

پیشنهادات یک سناتور آمریکایی در رابطه با مشکلات شرکت تسلا

شرکت تسلا همچنین ویدیو‌های منتشر شده از مشکلات رانندگان خودرو تسلا را تنها مربوط به درصد کمی ازخریداران خواند. گفتنی است پیشنهادات مارکی از سوی تسلا به مرحله انجام نرسیده، اما به نظر می‌آید فشار و تنش جدیدی از سوی سناتور به این شرکت وارد شده است. به گفته برخی منابع با ادامه پیدا کردن این مشکلات احتمال وجود دارد که قابلیت استفاده از راننده خودکار به کلی ممنوع گردد.


بیشتر بخوانید: طراحی مفهومی شرکت لکسوس برای خودروهای ماه‌نورد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار