در بسته حوادث ۷ بهمن ماه بخوانید؛

دستبند قانون بر دستان حفاران غیرمجاز حلقه زد/محموله ۲۱ کیلوگرمی حشیش به مقصد نرسید

مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۷ بهمن ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۷ بهمن ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

انهدام باند حفاری غیرمجاز در شوشتر

سرهنگ رامین مکناوی فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حضور گروهی با قصد حفاری غیرمجاز در یکی از مناطق شهرستان شوشتر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او اظهار کرد: پایگاه حفاظت میراث فرهنگی شهرستان شوشتر با هماهنگی مرجع قضائی ۳ نفر اعضای باند حفاری غیر مجاز را در خودروی پژو ۴۰۵ شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ مکناوی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی یک دستگاه فلزیاب و یک قطب نما کشف شد، بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

کشف ۲۰ فقره سرقت در اندیمشک

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس انتظامی قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۱ با کار اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای که سابقه سرقت و شرارت را در پرونده خود داشت، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ شهبازی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی وسایل مسروقه از قبیل ۲ دستگاه لپ‌تاپ، ماشین لباسشویی، یک جفت پلاک خودرو، یکدستگاه خودرو ۴۰۵ دارای سابقه سرقت از استان همدان و یک عدد قیچی مخصوص برش سیم و کابل برق، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت اعتراف کرد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

کشف ۲۱ کیلوگرم حشیش در هندیجان

سردار سید محمد صالحی جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با کار اطلاعاتی از انتقال محموله مواد مخدر مطلع شدند.

او اظهار داشت: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری پلیس شهرستان هندیجان، محور تردد خودروی پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند.

سردار صالحی بیان کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۲۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در این رابطه ۲ قاچاقچی موادمخدر دستگیر و پس از از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.