رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: دانشکده علوم پزشکی نیشابور در حوزه پژوهش جایگاه ارزشمندی را در سطح کشور به دست آورده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن عظیمی نژاد رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: دانشکده علوم پزشکی نیشابور بار دیگر نشان داد که در قد و قامت یک دانشگاه است و دارای پتانسیل و توانمندی‌های بی شماری است.

او با اشاره به کسب جایگاه ۲۸ ام دانشکده علوم پزشکی نیشابور در بین ۵۶ دانشگاه علوم پزشکی کشور گفت: این دانشکده، رتبه‌ای در شان نام نیشابور را در حوزه تحقیقات به خود اختصاص داد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: از نظر رتبه کشوری، دانشکده علوم پزشکی نیشابور در بین دانشگاه‌های خراسان بزرگ با اختلاف اندکی در جایگاه دوم قرار گرفته و از این جهت جایگاهی ممتاز‌ تر از ۱۸ دانشگاه تیپ ۳ و حتی ۱۰ دانشگاه تیپ ۲ کشور را به خود اختصاص داده است.

عظیمی نژاد افزود: در تولید علم، دانشکده علوم پزشکی نیشابور در بین دانشگاه‌های تیپ ۳، جایگاه دوازدهم و در بین دانشگاه‌های منطقه ۹ آمایش (خراسان بزرگ)، رتبه دوم را کسب نموده است و از این نظر حتی تعدادی از دانشگاه‌های تیپ ۲ را نیز پشت سر گذاشته است.

انتهای پیام//ر. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.