دانشگاه علوم پزشکی گناباد، از دانشگاه های برتر در حوزه تحقیقات

رئیس مرکز توسعه و هماهنگی وزارت بهداشت گفت: دانشگاه علوم پزشکی گناباد از نظر کمی و کیفی رشد بسیار خوبی در حوزه تحقیقات داشته است.

دانشگاه علوم پزشکی گناباد، دانشگاه برتر در حوزه تحقیقاتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر اصغر عبادی‌فر رئیس مرکز توسعه و هماهنگی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: دانشگاه علوم پزشکی گناباد از رتبه ۱۴ در سال ۹۶ به رتبه ششم در سال ۹۷ در سطح کشور ارتقاء یافته که رشد خوبی بوده داشته است.
 
او ادامه داد: ارزشیابی دانشگاه‌ها هر ساله در خصوص فعالیت‌های پژوهشی و مراکز تحقیقاتی مصوب انجام شده ضمن اینکه تغییراتی نیز هر ساله در مورد شاخص‌های ارزشیابی اعمال شده است، آخرین آن‌ها مربوط به سال‌های ۹۴ و ۹۵ بوده است، که ما از ارزشیابی کمی عبور کرده و دانشگاه‌ها را از نظر کیفی رصد می‌کنیم.
 
رئیس مرکز توسعه و هماهنگی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: یکی از مهمترین اهداف از حضور در دانشگاه‌ها، بررسی مشکلات و چالش‌ها و بهره‌مندی از نظرات و پیشنهادات همکاران بوده است تا بتوانیم در سیاست‌های کلان از این نقطه نظرات استفاده نمائیم.
 
عبادی‌فرو  با ابراز رضایت از فعالیت‌های صورت گرفته در معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، افزود: برای توسعه زیر ساخت‌های مرتبط با پژوهش در دانشگاه علوم پزشکی گناباد تلاش خواهیم کرد.
 
او تصریح کرد: نیروی انسانی مهمترین شاخص ما در ارزشیابی بوده است که شامل کمیت، کیفیت و برنامه‌مداربودن می‌شود.
 
 بازدید از آزمایشگاه‌ها، هرباریوم و حیوان خانه دانشگاه علوم پزشکی گناباد، رونمائی از پوستر جشنواره عکس مرکز تحقیقات توسعه اجتماعی و ارتقاء سلامت این دانشگاه ، از جمله برنامه‌های سفر یک‌ روزه  عبادی‌فر به گناباد بود.
 
انتهای پیام// ح.ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار