حسین حافظی گفت: هشت پروژه عمرانی برق‌رسانی هم‌زمان با دهه فجر امسال در شهرستان مهدیشهر افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسین حافظی مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر، هشت پروژه عمرانی برق‌رسانی با حجم ریالی ۱۱ میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال در شهرستان مهدیشهر افتتاح خواهد شد.

او بیان کرد: ظرفیت‌سازی برای پذیرش اشتراک‌های جدید، تغذیه برق متقاضیان و مشترکان، کاهش تلفات انرژی الکتریکی و بهسازی خطوط برق‌رسانی، ازجمله اهداف اجرای این پروژه‌ها به شمار می‌رود.

مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر با اشاره به این‌که سه پروژه بهینه‌سازی چهار هزار و ۴۰۰ متر شبکه فشـار متوسط هـوایی منـاطق چهل تن و طالب‌آباد، روستای فولادمحله و بلوار آیت‌الله مؤمنی به مبلغ سه میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال افتتاح می‌شود، گفت: دو پروژه احداث دو هزار و ۷۳۰ متر شبکه ۲۰ کیلوولت و نصب چهار ایستگاه هوایی توزیع برق برای تأمین برق مشترکان جدید با اعتبار چهار میلیارد و ۷۳۳ میلیون ریال، از دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح در دهه فجر سال جاری هستند.

حافظی اضافه کرد: پروژه تبدیل ۸۰۰ متر شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار خیابان‌های شهید جاویدپور، مازندران و مرغک شهر شهمیرزاد با هزینه ۴۱۸ میلیون ریال، پروژه توسعه یک‌هزار و ۱۰۰ متر شبکه روشنایی معابر بلوار طبرستان، ورودی روستا‌های فولادمحله و رودبارک به مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و پروژه تأمین روشنایی معابر بلوار امام خمینی (ره) شهمیرزاد با اعتبار ۸۱۲ میلیون ریال از دیگر پروژه‌هایی هستند که در چهل و یکمین سالگی بهار انقلاب به بهره‌برداری می‌رسد.

او به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه صنعت توزیع برق مهدیشهر اشاره کرد و افزود: درحالی‌که قبل از انقلاب، این شهرستان دارای ۷۳ کیلومتر شبکه هوائی و زمینی توزیع برق بوده، بعد از انقلاب تاکنون ۷۱۱ کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی احداث شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر تصریح کرد: وضع نصب پست‌های توزیع برق مربوط به قبل از سال ۵۷، ۳۳ دستگاه بوده و عملکرد پس از انقلاب، نصب ۴۹۴ ایستگاه توزیع برق است و قبل از انقلاب یک انشعاب برق چاه آب کشاورزی وجود داشته و بعد از پیروزی انقلاب تا به حال ۱۳۲ اشتراک در این شهرستان برقرار شد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار