رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: دامداری‌های حاشیه شهر در مکان مشخصی متمرکز شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری استان در دیدار با با شهروندان شهر خرمدشت از مدیران خواست دامداری‌های حاشیه شهر را در مکان مشخصی متمرکز و سروسامان بدهند و با عاملان چاه‌های غیرمجاز با جدیت برخورد کنند.

حجت الاسلام قدرتی همچنین تاکید کرد که برخورد با مواد مخدر و مفاسد اخلاقی با جدیت پیگیری شود.

او اضافه کرد: عاملی که بیشترین تاثیر را در کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت حضور مردم و جامعه در میدان عمل است و باید خود مردم به میان بیایند تا شاهد کاهش این آسیب‌ها باشیم، زیرا دیر یا زود گریبان گیر همه و حتی مسئولان خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان گفت: با توجه به دستورات رهبر فرزانه انقلاب و رییس قوه قضاییه، دستگاه قضایی استان همه تلاش خود را برای مقابله و برخورد با مفاسد اقتصادی به کار گرفته است و در این مسیر در مقابل هیچ کسی کوتاه نخواهیم آمد و نخواهیم گذاشت عده‌ای زیاده خواه و فرصت طلب با اقدامات خود آب در آسیاب دشمن بریزند، اما همه اقدامات ما باید در چارچوب قانون و موازین شرعی باشد.

حجت الاسلام قدرتی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم جامعه اصلاح شود باید فرهنگ و باور‌های دینی و ارزش‌های معنوی را حاکم کنیم و این راه حل کمترین هزینه و زمان را برای ما دارد.

او اضافه کرد: امروز یکی از مصادیق بارز در این زمینه شجره طیبه بسیج است که همه باید از این فرصت به خوبی استفاده کنند و فرهنگ بسیج را که از ویژگی‌های بارز آن بصیرت، دشمن ستیزی و ولایتمداری است در زندگی فردی، اجتماعی و روابطمان حاکم کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار