در بسته حوادث ۹ بهمن ماه بخوانید؛

سارق سیم برق در هفتکل مقابل پلیس زانو زد/محموله عینک قاچاق به بازار نرسید

مهم‌ترین حوادث امروز، چهارشنبه ۹ بهمن ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز چهارشنبه ۹ بهمن ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

مالخر و سارق سیم برق در هفتکل دستگیر شد

سرهنگ علی تقدسی فرمانده انتظامی شهرستان هفتکل گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح هفتکل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران پلیس با کار اطلاعاتی یک دستگاه خودرو ضایعاتی حامل سیم برق سرقتی را شناسایی و آن را توقیف کردند، افزود: در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۲۵۰ کیلوگرم سیم برق سرقتی کشف شد.

سرهنگ تقدسی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی با همکاری فرد مالخر، سارق را شناسایی وپس از هماهنگی قضائی طی عملیاتی سارق در مخفیگاهش دستگیر شد.

او با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهم مقدار ۹ کیلوگرم سیم برق و ۶۰ متر کابل برق سرقتی و دو دستگاه موتورسیکلیت اوراق شده کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد

فرمانده انتظامی هفتکل اظهار داشت: مکان فروش ضایعاتی متخلف پلمب شد و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

محموله عینک‌های قاچاق به بازار نرسید

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، گفت: ماموران انتظامی شهرستان اندیمشک با کار اطلاعاتی، یک دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او اظهار داشت: در بازرسی از خودروی توقیفی ۷ هزار و ۶۰۰ عدد عینک طبی فاقد مجوز گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۸ میلیارد ریال برآورد کردند، بیان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

کشف ۳ قطعه دراج و ۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در پارک ملی کرخه

محمد الوندی رییس اداره پارک ملی کرخه گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی کرخه، طی گشت و کنترل در حوزه استحفاظی در بخش شاوور، ۲ دستگاه خودروی مشکوک به شکار را متوقف کردند.

او افزود: پس از بررسی با توجه به اینکه هیچ لاشه شکار و سلاحی کشف نشد، اجازه خروج به آنان داده شد، ولی پس از آن با توجه به اینکه ماموران از وقوع شکار و تیراندازی در منطقه اطمینان داشتند محل‌های تردد خودرو‌ها را مورد بررسی و گشت قرار دادند.

الوندی اظهار داشت: در پایان بررسی ها، ۲ قبضه سلاح شکاری شامل؛ یک سلاح ۵ تیر غیر مجاز و یک سلاح دولول (احتمالا دارای مجوز) به همراه لاشه ۳ قطعه پرنده حمایت شده دراج کشف و ضبط شد و مراتب به اطلاع مقام قضایی رسیده و تلاش برای شناسایی متهمان در حال انجام است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.