فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت:در دهه فجر امسال ۲ هزار و ۸۱ برنامه در ۱۴ شهرستان استان گلستان اجرا می‎شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در نشست خبری آغاز دهه مبارک فجر گفت:امسال ویژه برنامه‎های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار محوری «انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» دنبال ودر دهه فجر امسال ۲ هزار و ۸۱ برنامه در ۱۴ شهرستان استان گلستان اجرایی می‎شود.

سردار معروفی از در نظر گرفتن ۲۵۱ عنوان برنامه، ۶ سرفصل و ۲۱۹ برنامه شاخص در دهه مبارک فجر در استان گلستان خبر داد و افزود: برگزاری ۲ هزار و ۵۷ نشست حلقه صالحین در تمام پایگاه‌های مقاومت، برگزاری اردو‌های جهادی معلم‎محور به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در یک هزار محله، افتتاح ۱۰۰ واحد مسکونی سیل‎زده و محروم در شهر‌های گمیشان، آق‎قلا، گنبدکاووس و کلاله، اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان بی‎بضاعت از دیگر برنامه‎های سپاه برای گرامیداشت دهه فجر در گلستان است.

معروفی همچنین از توزیع یک هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی، ویزیت رایگان در مناطق محروم، برگزاری بیش از ۲ هزار نشست بصیرتی در قالب حوزه‎های مقاومت و نهضت روشنگری با موضوع گام دوم انقلاب اسلامی، تجلیل از بسیجیان برتر، برگزاری محافل انس با قرآن، برپایی ۴۱ نمایشگاه فرهنگی و هنری، اکران فیلم‎های ارزشی و انقلابی در ۲۰ نقطه استان، برگزاری ۵۷ یادواره شهدا در نقاط مختلف استان گلستان خبرداد.

همچنین به گفته او عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، برگزاری جشن انقلاب در بیش از ۲ هزار حوزه و پایگاه مقاومت بسیج، دیدار با خانواده‎های معظم شهدا و جانبازان و آزادگان، برپایی ایستگاه صلواتی، نشست صمیمی با مادران شهدا، پیاده روی ویژه بانوان، برگزاری کارگاه مهارت‎های ویژگی زندگی از جمله دیگر برنامه‎های دهه فجر در استان است.

سردار معروفی همچنین در سخنان دیگری با گرامیداشت چهل و یکمین سالروز فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: فجر همان اسلام ناب محمدی است که با توفیق و هدایت الهی توسط امام راحل، مجاهدت مجاهدین و ملت بزرگ ایران به ثمر نشست و مایه فخر انبیاء و اولیای ما است.

سردار معروفی با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به ملت ایران است، یادآور شد: انقلاب اسلامی با مردم تعریف می‎شود و تمامی اقوام و مذاهب در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی، دوران جنگ سخت نابرابر و مقاومت ۴۱ ساله در برابر دنیای استکبار سهم دارند.

معروفی بر لزوم مردمی بودن و در کنار مردم قرار گرفتن تأکید کرد و افزود: استقلال سیاسی یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است، چرا که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مردم در تعیین وزیر و یا نماینده مجلس هیچ سهمی نداشتند، اما امروز به استقلال رسیده و هیچ کشوری اجازه دخالت در امور ایران را ندارد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.