امام جمعه فراهان گفت: انقلابی بودن با توسل، اطاعت از رهبری و تزکیه نفس حاصل می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حجت الاسلام فیض کرمیان، امام جمعه شهرستان فراهان در دیدار با مسئولان این شهرستان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با بیان اینکه پیدایش انقلاب و استمرار آن باید همواره مورد توجه مسئولان باشد گفت: انقلابی بودن یعنی مبارزه با نفس و جنود شیطانی و این روحیه با توسل و اطاعت از فرامین رهبری و تزکیه نفس حاصل می‌شود.

انقلابی بودن با توسل، اطاعت از رهبری و تزکیه نفس حاصل می‌شود

حجت الاسلام فیض کرمیان با بیان اینکه استمرار انقلاب در گرو عمل به وظیفه یک منتظر واقعی است، افزود: در سال ۵۷ شاهد برقراری نظام جمهوری اسلامی بودیم و امروز باید این نظام را تا نابودی استکبار، پیروزی جهان اسلام و سپردن پرچم به دست امام عصر (عج) دوام بخشیم و ادامه بدهیم.

فیض کرمیان اظهار کرد: مومن باید تا ظهور حضرت مهدی (عج) در جهاد و تلاش باشد و همان گونه که پدران و مادران ما در سال ۵۷ انقلابی بودند، انقلابی باشیم و رهبری معظم انقلاب هم به این مسئله تاکید داشتند و فرمودند؛ من انقلابی هستم.

خزائی پور فرماندار شهرستان فراهان هم با گرامیداشت دهه فجر و اشاره به برنامه شاخص این ایام گفت: مسئولان در برنامه‌های مردمی ایام الله دهه فجر حضور پیدا کنند.

خزائی پور افزود: با توجه به نزدیکی انتخابات، در راستای جلب اعتماد مردم برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات مسئولان به هیچ وجه از کاندیدای انتخاباتی جانبداری نکنند و ملاحظات را در نظر بگیرند تا شائبه در این مورد ایجاد نشود.

همزمان با اولین روز از دهه فجر، مسئولان شهرستان فراهان برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام (ره) در بیعت امام جمعه شهر فرمهین حضور یافتند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.