استاندار خراسان رضوی گفت: باید دستورالعمل پیشگیری از ویروس کرونا به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شود.

آماده باش کلیه دستگاه های اجرایی در لزوم پیشگیری از کرونابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی سلامت، زنان و خانواده  با اشاره به اینکه از آنجایی که بحث ویروس کرونا مورد توجه قرار گرفته گفت: با توجه به شرایط کشور و همسایگانی که داریم و به دلیل آموزش‌ها، شرایط بهداشتی کمتر در معرض بیماری‌ها قرار گرفته ایم، اما عقل ایجاب می‌کند احتیاط‌ های لازم را به عمل آوریم.

او تصریح کرد:ابتدا باید دانشگاه علوم پزشکی مشهد حتما دستورالعمل‌های پیشگیری را به استانداری ارائه کند تا به تمامی دستگاه‌های اجرایی از سوی استانداری ابلاغ شود، صداوسیما هم در حوزه پیشگیری باید آموزش‌های لازم را از رسانه به مردم ارائه بدهد.

استاندار خراسان رضوی گفت:ما نمی‌خواهیم جامعه را مشوش کنیم، اما باید اطلاع رسانی‌های لازم را انجام دهیم، به مساجد و اماکن متبرکه هم باید ابلاغ شود تا موارد پیشگیرانه را رعایت کنند.

رزم حسینی افزود: اگر ویروس کرونا تلفات کمتری دارد، اما سرعت انتشار فراوانی دارد باید پیشگیرانه عمل کنیم تا خسارت‌ها به مردم کمتر شود، ارائه آموزش‌های لازم به مدارس هم از اولویت بالایی برخوردار است.

او تصریح کرد:در ایام پیش رو حجم زائرین افزایش می‌یابد لذا باید موارد احتیاطی را ادامه دار انجام داد همچنین دستورالعمل اجرایی پیشگیری از ویروس کرونا باید ابلاغ شود تا از شیوع بیماری جلوگیری شود.
 
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.