امام جمعه موقت شهرستان محلات گفت: تصمیم گیری مردم در ۳۶ انتخابات از دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران است.

تصمیم گیری مردم در ۳۶ انتخابات از دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایرانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حجت الاسلام عبدالحسینی امام جمعه موقت شهر محلات در مراسم جشن انقلاب در دبیرستان دخترانه شهید انصاری که با حضور مسئولین و دانش آموزان شهرستان محلات برگزار شدگفت: از دستاورد‌های انقلاب اسلامی آزادی عمل و تصمیم گیری ملت ایران است که تاکنون پس از چهار دهه از انقلاب اسلامی در ۳۶ انتخابات شرکت کردند و برای خود تصمیم گیری کرده اند.

حجت الاسلام عبدالحسینی با اشاره دستاورد‌های انقلاب اسلامی افزود: پیشرفت‌هایی که پس از انقلاب در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و دفاعی داشته‌ایم نسبت به قبل از انقلاب بی نظیر و ستودنی است.

حجت الاسلام عبادی امام جمعه شهر نیم ور هم در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی شهرستان محلات که به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر در سپاه ناحیه محلات برگزار شد گفت: ملت ایران با پشتوانه رهبر فرزانه انقلاب و خون پاک شهدا در برابر تهدید‌های دشمن ایستاده‌اند.

حجت الاسلام عبادی افزود: بهمن ۵۷ یادآور حماسه پرشکوه و کم نظیر ملتی است که توانست تحت لوای رهبری و هدایت بزرگ مردی فرزانه در رویارویی مقابل استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی را از حیات سیاسی و فرهنگی خویش آغاز کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.