اشتغال ۱۶۱ نفر در پروژه‌های گردشگری استان اردبیل

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در پی بهره برداری از ۸ پروژه گردشگری در استان طی سفر رئیس جمهور، ۱۶۱ نفر در پروژه‌های گردشگری این استان صاحب شغل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: این پروژه‌ها شامل اشتغال ۴۴ نفر در مرکز تفریحی و گردشگری در اردبیل، اشتغال ۳۰ نفر در پل معلق هیر و تاسیسات وابسته و ۳۰ نفر در هتل ثریایی اردبیل است.

او همچنین به اشتغال ۵ نفر در واحد بوم گردی خانه حبیب در اردبیل و اشتغال ۶ نفر در هتل آپارتمان محمد زاده در سرعین اشاره کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: مجتمع آبدرمانی سلطان آب‌های جهان در مشگین شهر با ۱۵ نفر اشتغال زایی، هتل آپارتمان رشدی در نیر با ۶ نفر اشتغال زایی و قصر چوبی در خلخال با ۲۵ نفر اشتغال زایی دیگر پروژه‌هایی است که اخیرا در استان به بهره برداری رسیده است.

فلاحی با تاکید به اینکه اشتغال‌زایی در حوزه صنایع دستی و گردشگری با جدیت دنبال می‌شود، گفت: به منظور کاهش بیکاری در استان به ویژه در بین جوانان از پروژه‌های سرمایه گذاری اشتغال‌زا به صورت جدی حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.