معاون سیاسی استانداری یزد از تشکیل شعب انتخابات در ۱۰ شهرستان این استان خبر داد و گفت: ۷۷۲ شعبه اخذ رأی در استان یزد تعیین کرده‌ایم که از این تعداد ۶۰۲ شعبه ثابت و ۱۷۰ شعبه سیار است.

احمد ترحمی معاون سیاسی استانداری یزد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: اکنون استان یزد از لحاظ زیرساختی و اجرا، برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد.

ترحمی تصریح کرد: ۴ مرکز حوزه انتخابیه در استان یزد وجود دارد و خوشبختانه تاکنون طبق جدول زمان بندی انتخابات، وظایف و مسئولیت‌ها انجام شده است.

او افزود: هیئت‌های اجرایی در شهرستان‌ها تشکیل شده‌اند، همچنین ۷۷۲ شعبه اخذ رأی تعیین کرده‌ایم که از این تعداد ۶۰۲ شعبه ثابت و ۱۷۰ شعبه سیار است؛ افزون بر این انتخابات در ۱۰ شهرستان و ۱۱ بخش مستقل در این  استان تشکیل می‌شود و طبق رایزنی‌ با فرمانداری‌ها، تمام تمهیدات لازم انجام شده است.

معاون سیاسی استانداری یزد ادامه داد: اکنون اعضای شعب اخذ رأی، انتخاب شده‌اند و فرمانداران نیز در حال تعیین نمایندگان خود در صندوق‌های رأی هستند.

ترحمی در پایان با بیان اینکه شاهد رقابت فشرده احزاب در استان نیستیم، گفت:  امیدواریم لیستی که از کاندیدای انتخابات منتشر می‌شود، تعیین کننده رقابت در ۴ حوزه انتخابیه استان یزد باشد.


بیشتر بخوانید: داوطلبان تأیید صلاحیت نشده انتخابات مجلس از امروز به شورای نگهبان مراجعه کنند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار