ایجاد کمپین آرد برای سیلزدگان سیستان و بلوچستان

۳۴ تن آرد و ۴ تن برنج اهدایی مردم مازندران برای سیلزدگان سیستان و بلوچستان جمع آوری و ارسال شد.

ارسال ۳۴ تن آرد و ۴ تن برنج اهدایی مازندرانی‌ها برای سیلزدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معین مهدی لموکی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران گفت: ۳۴ تن آرد و ۴ تن برنج اهدایی مردم همیشه مهربان استان در قالب کمپین آرد جمع آوری و برای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

او افزود: درپی وقوع سیلاب ویرانگر در بخش‌هایی از استان سیستان و بلوچستان، جمعیت هلال احمرمازندران این بار کمپین جمع آوری کالای استراتژیک آرد را به عنوان غذای اصلی مردم منطقه به مرحله اجرا گذاشت.

معین مهدی لموکی گفت: خوشبختانه شهروندان استان ضمن استقبال گسترده از این طرح، در مجموع ۳۴ تن آرد و ۴ تن برنج اهدایی خود را تحویل جمعیت هلال احمر استان دادند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمرمازندران ادامه داد: به منظور سهولت در توزیع این مقدار آرد و برنج در قالب کیسه‌های ۱۰ کیلویی بسته بندی و به مناطق آسیب دیده از سیلاب استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

او با اشاره به جمع آوری یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و ۷ میلیارد و ۵۷۱ هزار ریال کمک غیرنقدی گفت: در مجموع ارزش ریالی کمک‌های مردم مهربان مازندران به بیش از ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است که برای هموطنان متاثر از سیلاب سیستان و بلوچستان ارسال شد.

معین مهدی لموکی افزود: پتو، موکت، پوشاک، بسته‌های بهداشتی، کنسرو، قندو شکر، حبوبات و بیسکویت از جمله اقلام اهدایی مردم استان بود که در این طرح جمع آوری و ارسال شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.