حسن رهایی گفت: برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی ویژه کارکنان و سربازان نیرو‌های مسلح استان سمنان در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن رهایی رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان در نشست امضای تفاهم‌نامه‌ای با مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان به میزبانی جهاد دانشگاهی سمنان گفت : در راستای اجرای این تفاهم‌نامه برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی ویژه کارکنان و سربازان نیرو‌های مسلح استان سمنان در دستور کار است.

او افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی دستیار کنار دندان‌پزشک، تکنیسین داروخانه، دوره‌های آموزشی کمک پرستار و بهیار را می‌توان از مهم‌ترین برنامه‌های آموزشی این نهاد برشمرد.

رهایی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی در دو سرفصل مهارت‌های عمومی اشتغال و مهارت‌های عمومی زندگی برگزار می‌شود، تصریح کرد: این دوره‌ها به مدت ۸۰ ساعت برای ۶۰۰ نفر از کارکنان و سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح در محل پادگان‌ها و مراکز آموزش نظامی طی سال جاری برگزار می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی سمنان بابیان اینکه دوره‌های آموزشی موضوع قرارداد، مطابق تقویم آموزشی در پادگان‌های استان و مراکز آموزش نظامی که توسط نیرو‌های مسلح اعلام می‌شود برگزار خواهد شد، تصریح کرد: آموزش‌های لازم در حوزه اشتغال ۴۸ ساعت و آموزش‌های لازم در حوزه مهارت‌های عمومی زندگی به مدت ۳۲ ساعت در دو بخش نظری و عملی برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.