تقدیری گفت: مکتب سردار شهید سلیمانى ابعاد مختلفی دارد او سلحشور و مجاهد بوده است.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد تقدیری سخنگوى تجمع سى هزار نفرى دانش آموزان بسیجی جهت حمایت از راه شهید سلیمانى تحت عنوان نسل سلیمانى ها، در نشست خبری این برنامه که صبح امروز برگزار شد اظهار کرد: مکتب سردار شهید سلیمانى داراى ابعاد مختلفى است. او سلحشور و مجاهد بوده و در عرصه هاى مختلف حضور پر شور او را در جبهه هاى نظامى و غیر نظامى مشاهده کردیم.

او افزود: ایشان نماد یک انسان انقلابى و پابند به دین است. با توجه به جهت گیرى بیانیه گام دوم انقلاب که مفهوم معنویت در آن گنجانده شده، قاسم سلیمانى را می‌توانیم به عنوان الگوى معنویت و حتى الگوى مدیریت نام ببریم.

او با اشاره به مردمى بودن این شهید والا مقام ادامه داد: شهید سلیمانی با وجود اینکه روحانى نبود، سفیر انقلاب و مبلغ دین بود.

تقدیری گفت: قرار است در تجمع دانش‌آموزان ایرانی و خارجی نسل سلیمانی ها، کسی به آن‌ها معرفی شود که مربی تام و همه جانبه از لحاظ روحیه و پشتکار برای آن‌ها است.

او بیان کرد: هر یک از دانش‌آموزان حاضر در تجمع یک پایگاه مقاومت هستند و قرار است مکتب و جبهه حقیقی حاج قاسم را نشان دشمن دهند.

تقدیری مطرح کرد: روز چهارشنبه، ۱۶ بهمن در مصلای امام خمینی (ره) گردهمایی دانش‌آموزان نسل سلیمانی‌ها از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه دانش‌آموزان حاضر در این همایش در سطح استان تهران هستند، گفت: از مدارس صدرای واقع در استان‌های قم و قزوین هم دانش‌آموزان حاضر خواهند شد. همچنین از دانش‌آموزان اتباع کشور‌هایی مانند پاکستان، عراق و تاجیکستان که در ایران سکونت دارند و در حال تحصیل‌اند دعوت به عمل آمده است.

صحرایی نماینده سازمان بسیج دانش‌آموزی در این نشست با اشاره به طرحی به نام شهید بهنام محمدی، اظهار کرد: تجمع ۳۰ هزار نفری دانش‌آموزان خودجوش و دغدغه محور است که نهاد‌های مختلف این حرکت را پشتیابی می‌کنند. یکی از مجموعه‌ها طرحی به نام طرح شهید بهنام محمدی بوده که بنای کار بر اساس سه رکن تربیتی خانواده ها، مساجد و مدارس است.

او افزود: طرح شهید بهنام محمدی حدود سه هزار و سیصد مدرسه کشور کاملا داوطلبانه درحال برگزاری است و تمرکز این طرح در مدارس متوسطه اول بوده و در مدارس متوسطه دوم ادامه دار خواهد بود.

او تاکید کرد: این مراسم برای همه دانش‌آموزان است و اگر مدارسی مایل به پیوستن به این تجمع هستند می‌توانند در آن حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار