مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از آغاز عملیات اجرایی مسیر برگشت منطقه نمونه گردشگری فندلو در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات مناطق نمونه گردشگری تصریح کرد: مسیر دسترسی به منطقه نمونه گردشگری فندقلو به علت یک طرفه بودن آن در زمان‌های پیک سفر جوابگوی نیاز گردشگران و مسافران محترم نبود.

او بیان کرد: امسال با تاکید استاندار اردبیل و با همکاری فرمانداری شهرستان نمین و اداره کل منابع طبیعی مسیر برگشت برای این منطقه مورد بررسی قرار گرفت و بعد از بحث‌های کارشناسی و انتخاب مسیر با تامین منابع مالی از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل، احداث این مسیر در دستور کار قرار گرفت.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به اینکه آغاز عملیات اجرایی این مسیر در دهه فجر امسال انجام خواهد گرفت، ادامه داد: طی برنامه ریزی انجام شده این پروژه تا پایان شهریور ماه سال آینده به اتمام خواهد رسید.

فلاحی با اشاره به اینکه بخشی از اعتبار این پروژه از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور تامین خواهد شد، بیان داشت: این مسیر به طول حدود ۴ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.