نماینده، ولی فقیه در خوزستان بر رفع مشکلات آب آشامیدنی در روستای میثم تمار شوش تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در جشنواره قرآن، عترت و نماز بخش شاوور شوش خواستار رفع مشکلات آب آشامیدنی روستای میثم تمار این بخش شد.

امام جمعه اهواز در محل با مدیرکل آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان و معاون سیاسی امنیتی استانداری خوزستان تماس گرفت و خواستار رفع مشکل آب اهالی روستای میثم تمار شد.

عاشور مزرعه رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شوش گفت: چاه آب برای رفع مشکل روستای میثم تمار حفر شده، ولی هنوز تجهیز نشده است.

او تجهیز این چاه را نیازمند ۵ میلیارد ریال اعتبار دانست و افزود: زمینی در سال ۹۶ با همت شورا، اهالی و خانواده خیر شهید ضمدی برای حفر چاه آب روستا داده شد که یک حلقه چاه ۱۰۰ متری در آن حفر شده است.

عاشور مزرعه بیان کرد: این چاه با کمک مسوولان شهرستان و اداره کل آب و فاضلاب روستایی خوزستان با اعتباری حدود ۱۰ میلیارد ریال حفر شد.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شوش با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی این طرح آبرسانی اظهار داشت: اکنون تابلوی برق این چاه مشکل دارد، ولی با وجود ارسال به همدان بدلیل کمبود اعتبار بلاتکلیف مانده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.