به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهندس سید مجید صدری با تشریح چگونگی رشد کیفی و کمی خدمات در حوزههای مختلف تجاری شامل بخشهای خانگی، اداری و مشتریان عمده اظهار داشت: این رشد در بخشهای اصلی باند پهن مانند اینترنت، اینترانت، MPLS و PTMP محقق شده است.
او افزود: در بخش درآمد خدمات عمده و باند پهن مناطق مخابراتی نیز به طور جداگانه شاهد رشد درآمد و تحقق برنامه عملیاتی هستیم، به نحوی که در ۱۶ منطقه مخابراتی، رشد بیش از صد درصدی برنامه درآمدی خدمات داده در این بازه زمانی رخ داده است.
او با بیان این که در ۱۹ منطقه مخابراتی با برنامهریزیهای مستمر و اجرای دقیق دستورالعملهای حوزه ستادی، شاهد تحقق کامل برنامه دایری ADSL هستیم، افزود: در تلاش هستیم در حوزه سرویسهای تجاری، حداکثر پایبندی به SLA را با دریافت بازخورد مراکز تماس ۲۰۱۰ و رفع سریع درخواستهای مشتریان تجاری و عمده داشته باشیم.
مهندس سید مجید صدری در پایان تصریح کرد: مقایسه راهبردی شاخصهای کیفی و کمی ۳۱ منطقه مخابراتی کشور در بخش ردیفهای درآمدی و هزینهای، نشانگر تأثیر قابل ملاحظه پای بندی به برنامه توسعه شرکت، در افزایش درآمد و کاهش هزینهها در مناطق مختلف است.
انتهای پیام/