فرمانده انتظامی اسفراین از دستگیری و شناسایی سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه باز با ۲۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سرهنگ جاوید مهری فرمانده انتظامی اسفراین  گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از اماکن خصوصی، ساختمان‌های نیمه ساز و احشام سبک وسنگین در حوزه پاسگاه "عباس آباد" موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این پاسگاه قرار گرفت.

سرهنگ مهری با اشاره به اینکه با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که فردی با تشکیل باند مرتکب این سرقت‌ها شده است، افزود: این افراد بعد از انجام سرقت، اموال مسروقه را به یک انبار در روستای "پلنگ دره" منتقل می‌کردند.

او  با اشاره به اینکه با شناسایی سارقان و محل نگهداری اموال مسروقه عنوان کرد: در بازرسی از محل مورد نظر تعداد زیادی ادوات کشاورزی، کولر گازی، سمپاش موتوری، ۱۰دستگاه دینام سه فاز، کابل، ۲ دستگاه کپسول آتش نشانی، دلر، سنگ فرز و. کشف و ضبط شد.

سرهنگ مهری همچنین با بیان اینکه تعداد ۹۴ راس گوسفند و بز نیز در مکان دیگری که توسط این افراد سرقت شده بود کشف و به مقر انتظامی منتقل شد، افزود: سردسته باند دستگیر و ۴ نفر از اعضای این باند شناسایی شدند  که تحقیقات برای تکمیل پرونده و دستگیری آنان در دستور کار است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با بیان اینکه تا کنون ۲۶ نفر از شاکیان پرونده شناسایی شده اند، گفت: اموال مسروقه با هماهنگی مقام قضائی به مال باختگان تحویل داده شد.

انتهای پیام/د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.