همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر، رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه با استاد نصرت الله سپهر هنرمند انقلابی عرصه هنرهای نمایشی دیدار کرد.

هنرمندان انقلابی به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  افشین آزادی رییس حوزه هنری استان کرمانشاه با   استاد محمدرضا زندی پیشکسوت تئاتر، با  نصرت الله سپهر دیدار و گفتگو کرد و در پایان با اهدای لوح سپاس و تابلوی نفیس خوشنویسی از آثار هنرمندان حوزه هنری, تجلیل به عمل آورد.

آزادی رییس حوزه هنری استان کرمانشاه ضمن قدردانی از چهل سال فعالیت مستمر و پیوسته در عرصه ی نگارش, کارگردانی, مدیریت و پژوهش استاد سپهر در عرصه  تئاتر, تأکید کرد: دیدار و تقدیر از هنرمندان انقلابی یکی از رسالت های نیک حوزه هنری است که اینک این اتفاق مبارک در منزلگاه هنرمندی از تبار صحنه ی نمایشگری اتفاق افتاده است.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه، ابراز امیدواری کرد که از تجربیات, مشورتها و رهنمودهای این عزیزان در ادامه ی مسیر و رسالت حوزه هنری بهره برداری شود.

استاد سپهر نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حوزه هنری, ابراز امیدواری کرد: کماکان بتواند همچون گذشته ارتباط و همکاری خود را با حوزه هنری بخصوص در بخش تئاتر حفظ کند.


در پایان استاد سپهر  چند جلد از مجموعه آثار چاپ شده اش را در زمینه ی داستان و ضرب المثل به  حوزه هنری کرمانشاه اهدا کرد.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.