دانش آموزان گیلانی به تماشای فیلم‌های طرح سیمرغ و پروانه‌ها نشستند.

اجرای طرح سیمرغ و پروانه‌ها برای دانش آموزانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مجید علی پور، رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: سومین دوره طرح سیمرغ و پروانه‌ها امسال نیز همزمان با جشنواره فیلم فجر در حال اجراست.

او با بیان اینکه، این طرح در راستای برنامه‌های حمایتی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سینمای کودک و نوجوان است، افزود: با اجرای این طرح فیلم‌های برگزیده جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان برای مخاطبانش به روی پرده می‌رود.

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: پنج فیلم منطقه پرواز ممنوع ساخته امیر داسارگر، تورنا ۲سیدجواد هاشمی، قطار آن شب حمیدرضا قطبی، بیست و سه نفر مهدی جعفری و کاتی و ستاره از آثار رضا مجلسی فیلمساز گیلانی با حضور دانش‌آموزان مدارس مناطق محروم و شهرستان‌های گیلان اکران می‌شوند.

مجید علی پور با بیان اینکه، اکران این فیلم‌ها از دیروز آغاز شده است، افزود: این فیلم‌ها تا ۲۱ بهمن درساعت ۱۰ اکران می‌شوند.

او در پایان تصریح کرد: ۵۷۰ دانش آموز دختر و پسر از پنج مدرسه شهرستان رشت در نخستین روز اکران فیلم‌های طرح سیمرغ و پروانه‌ها حضور داشتند.

 

انتهای پیام / ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.