صادقی فر از کسب اولین مدال قهرمانی در ورزش جودو توسط بانوان ورزشکار کارگری کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاحیه سومین المپیاد ورزشی بانوان کارگر اظهار کرد: امیدوارم این مسابقات زمینه‌ای برای ورود ورزشکاران زن به عرصه مسابقات بین المللی باشد.

وی بیان کرد: رونق تولید به معنی آن است که یک اراده ملی برای حمایت از کارگران که پیشرو توسعه هستند، داشته باشیم، رفاه و شادی را برای آن‌ها فراهم و سلامت خود و خانواده‌ آن‌ها را تأمین کنیم.

صادقی فر ادامه داد: برای این کار تمام برنامه‌های خود را در حوزه فرهنگی و اجتماعی به صورتی ترسیم کردیم که کارگری شاد، پر انرژی داشته باشیم تا به رونق تولید برسیم.

وی افزود: ورزش همگانی و ملی و برنامه‌های استعدادیابی را در سراسر کشور برای کارگران و فرزندان آن‌ها راه‌اندازی و آغاز کردیم، همچنین برنامه‌های رایگانی را برای شادی کارگران اجرا کردیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: در ورزش همگانی اتفاقات مفیدی رقم خورده است، از اول سال تا کنون ۶۰ مسابقه ملی برای کارگران برگزار کردیم و قهرمانی سوم جهان را به دست آوردیم، ۱۳۸ مدال کسب کردیم و مقام اول را در مسابقات فوتسال کسب کردیم که بین شرکت‌های تولیدی دنیا برگزار شد.

وی اضافه کرد: در ورزش همگانی به فکر الگوسازی و دیپلماسی ورزشی هستیم، چراکه ورزش باعث اتحاد کشور‌ها می‌شود، همچنین به فکر توسعه ۲۷۰ ورزشگاه کارگری در سراسر کشور هستیم و قرار است ورزشگاه شهید معتمدی را با مبلغ ۴ میلیارد تومان بازسازی کنیم.

صادقی فر تصریح کرد: تبصره ۲ ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده در توسعه ورزش، کمکی برای ورزش کارگری بود، اما این تبصره حذف شده است و از نمایندگان مجلس درخواست دارم که این ماده را دوباره احیا کنند.

وی خاطر نشان کرد: در یک سال گذشته دو مسابقه قهرمانی ویژه بانوان داشتیم، در مسابقات اسپانیا ۲۸ مدال کسب کردیم، اولین مدال قهرمانی جودو برای بانوان ورزشکار کارگری است، در فرانسه ۱۰ مدال کسب کردیم و امروز در این المپیاد شاهد ۷ رشته ورزشی از ۳۰ استان کشور هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار