جلسه هم اندیشی سمن های تحت نظارت بهزیستی کرمانشاه در خصوص بحث و تبادل نظر پیرامون اجرای برنامه های دهه فجر برگزار شد .

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مظفری مدیر بهزیستی کرمانشاه گفت : هم اکنون 370 سمن در حوزه های توانبخشی ، پیشگیری و اجتماعی تحت نظارت بهزیستی کرمانشاه فعالیت دارند .

او ضمن قدردانی از تلاش ها و فعالیت های صورت گرفته توسط سمن ها ، آنها را بازو و نیروی محرکه بهزیستی عنوان کرد و گفت : در اجرای بسیاری از برنامه های بهزیستی ، سمن ها همیشه نقش فعال و گسترده ای داشته و دارند .

 مدیر بهزیستی کرمانشاه ضمن تشریح برنامه ها و فعالیت های بهزیستی در ایام دهه مبارک فجر به آمادگی کامل این اداره ، واحدهای تابعه و مراکز غیردولتی تحت نظارت به منظور اجرای برنامه های دهه فجر اشاره نمود.

 خانی معاون فرماندار افزود: مسئولیت اجتماعی هر فرد و یا نهادی علی الخصوص سمن ها ایجاب می کند که در مسائل اجتماعی نه تنها حضور فعال داشته باشند بلکه آحاد مردم را به حضور فعال و گسترده ترغیب نمایند .

او گفت : با توجه به ایام دهه فجر هم چنین انتخابات پیش رو لازم است سمن ها بدون طرفداری و اقدام علیه کسی صرفا جامعه هدف خود را به حضور گسترده در این انتخابات تشویق و ترغیب نمایند.

خانی افزود : با توجه به بیان برخی مسائل و مشکلات سمن ها در حوزه مختلف اجرایی توسط نماینده آنها مقرر گردید موضوع توسط فرمانداری و از طریق نمایندگان منتخب مردم پیگیری گردد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.