فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: به مناسبت دهه فجر و با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار فارس پروژه‌های عمرانی، زیرساختی، ورزشی در این شهرستان کلنگ زنی یا افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی شفیعیان با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: عصر پنجشنبه ۱۷ بهمن، پروژه‌های حوزه راه منجمله بخشی از بزرگراه جهرم لارستان به طول ۱۲ کیلومتر با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار فارس افتتاح می‌شود.

او بیان کرد: در این سفر قرار است عملیات اجرایی باند دوم محور قطب آباد به فسا به طول ۸ کیلومتر نیز آغاز شود.

شفیعیان با بیان اینکه تعداد ۵۰ پروژه به مناسبت دهه فجر در شهرستان جهرم افتتاح شده یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود، ادامه داد: مجموع اعتبارات این پروژه‌ها ۹۹۵ میلیارد ریال است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: بیشتر این پروژه‌ها در حوزه صنعت برق، بهداشت و درمان، ورزش و جوانان، گاز رسانی، عمران شهری و روستایی، راهسازی و راهداری است.

او افزود: مسئولان خدمت به مردم را افتخار خود بدانند و کار صادقانه و با هدف رضای خدا را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه حضور مردم در همه صحنه بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب است، افزود: مردم در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، هر زمان احساس کردند تهدیدی متوجه کشور است خودشان پای‌کار بوده و از انقلاب دفاع کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار