رئیس کمیته امداد گهواره گفت : از ابتدای سال جاری تا نیمه اول بهمن ماه سال جاری مبلغ ۱ میلیارد و ۹۵۰میلیون و ۸۱۵هزار ۳۸۰ ریال کمک هزینه ازدواج به ۵۱ نفر از نوعروسان تحت حمایت پرداخت گردیده است .

 کمک هزینه جهیزیه به  گزارش  خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، قدمی رئیس کمیته امداد گهواره گفت : در راستای تحکیم بنیاد خانواده و مساعدت به امر خطیر ازدواج آسان برای زوجین تحت حمایت تا نیمه اول بهمن ماه سال جاری مبلغ ۱ میلیارد و ۹۵۰میلیون و ۸۱۵هزار ۳۸۰ ریال کمک هزینه ازدواج به ۵۱ نفر از نوعروسان تحت حمایت پرداخت گردیده است .

او افزود : این اعتبار در قالب : جهیزیه نوعروس ۳۵ نفر به مبِلغ ۱ میلیارد و ۵۶۰میلیون و ۸۱۵هزار و ۳۸۰ ریال ، جهیزیه موردی ۱ نفر ۲۰میلیون ریال ،هدیه ازدواج پسران ۱۳ نفر، ۲۴۰میلیون  ریال و جهیزیه بانو هم ۳ نفر ۱۳۰میلیون ریال پرداخت شده است .

قدمی در ادامه افزود: در راستای تبیین مبانی خانواده و مهارت زندگی برای نوعروسان کارگاه های آموزشی با همت واحدفرهنگی ، حوزه حمایت و مشاوره در موضوع های : آیین همسرداری ، مبانی دینی و اخلاقی ، بهداشت روحی و روانی ، آسیب های اجتماعی بخصوص آسیب های نو پدید با بهره گیری از مربیان مجرب حوزه علمیه و شبکه بهداشت برگزار گردید.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.