اتحاد مردم منطقه عامل پیشرفت فعالیت‌های عمرانی

فرماندار درمیان گفت: وحدت و اتحاد مردم منطقه موجب پیشرفت فعالیت‌های عمرانی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، بشیری زاده فرماندار درمیان در شورای اداری شهرستان با حضور رئیس بنیاد مستصعفان انقلاب اسلامی گفت: وحدت و اتحاد موجود در منطقه باعث پیشرفت کار‌های عمرانی شده است.

او افزود: امیدواریم با حضور رئیس بنیاد مستضعفان بسیاری از مشکلات منطقه حل شود.

حجت الاسلام خزاعی، امام جمعه اسدیه بیان کرد: حضرت امام (ره) فرمودند گمان نمی‌کنم خدمتی به اندازه خدمت به محرومان اجر داشته باشد.

او با تاکید بر خدمت‌رسانی به محرومان، عنوان کرد: بیانات بنیانگذار انقلاب و رهبری در مورد خدمت‌رسانی به محرومان نقشه راه را برای ما مشخص می‌کند.

حجت الاسلام خزاعی با بیان اینکه کارخانه قندی که امید مردم بوده اکنون تعطیل شده است، اظهارکرد: تکلیف زمین‌های اسدیه باید هرچه سریع‌تر روشن شود و درآمد زمین‌هایی که فروخته می‌شود در همین منطقه صرف شود.

خزاعی با بیان اینکه اگر زمینی را به مردم مستضعف دادیم کار بزرگی کرده‌ایم، افزود: باید دغدغه فرهنگی داشت و برای ارتقای فرهنگی این منطقه نیز فعالیت کرد.

امام جمعه اسدیه با بیان اینکه ما رئیس بنیاد مستضعفان را فردی انقلابی می‌شناسیم و امیدواریم در این منطقه پس از سال‌ها تکلیف مردم مشخص شود، اطهار کرد: نجات مناطق مستضعف از ضروریات است.

مولوی عبداللهی، امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان با تاکید بر زمینه‌سازی برای توسعه درمیان،گفت: حل مشکلات مردم بنا به فرمایش پیامبر (ص) معادل با جهاد فی سبیل‌الله و شب زنده داری است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.