علی علیزاده در توییتر نوشت:

بودجه شبکه «من و تو» از کجا می‌آید؟!

علی علیزاده تحلیلگر مسائل سیاسی، بار دیگر در حساب توییتری خود خواستار شفافیت مالی در شبکه ماهواره‌ای «من و تو» شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان «من و تو» از جمله شبکه‌های انگلیسی و وابسته به دربار پهلوی است که هنوز حرفی از حامیان مالی خود به شکل واضح اعلام نکرده است. البته این درصورتی است که تا امروز حمایت‌های بریتانیا، پهلوی و ... به عینِ از این شبکه ماهواره‌ای مشخص بوده و خط فکری و سیاسی این شبکه همان چیزی است که دولتمردان غربی خواستار آن هستند.


بیشتر بخوانید: علی علیزاده کارکنان بی بی سی فارسی را به چالش دعوت کرد +فیلم


علی علیزاده تحلیلگر مسائل سیاسی، که چندی پیش در حساب توییتری خود از کیوان عباسی و مرجان عباسی خواستار شفافیت مالی این شبکه شد، و حالا بار دیگر با مطلبی را درباره بودجه شبکه ماهواره «من و تو» منتشر کرد و نوشت:

بودجه شبکه «من و تو» از کجا می‌آید؟!

"شهریور۹۷ از من و تو پرسیدم ۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰$ بودجه ده سال گذشته‌اش را کدام دولت اجنبی داده؟ مناظره تمام نشده بود که مافیای رسانه‌ای لیبرال‌ها با تکرار دروغ مجری من و تو گفت ۱۵۰‌$ گرفته ام تا بحث را منحرف کند. حالا هم میگویند فلانی زیاد خرما خورده. این کار‌ها دیگر جنگ روانی نیست. پفیوزی است"

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حاج محمد
۱۴:۵۱ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
شبکه من وتو یعنی شیطان وتو پهلوی منحوس روباه پیر ما تاراه مان هدف مان الهی باشد وگوش بفرمان رهبر باشیم انها هیچ غلطی نمی توانند بکنند
آخرین اخبار