مردم در ۲۲ بهمن امسال رویدادی بی نظیر رقم خواهند زد

امام جمعه سنندج گفت: مردم در ۲۲ بهمن امسال، یک رویداد بی‌نظیر را علی‌رغم نقشه شوم دشمنان و بدخواهان رقم خواهند زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج مساجد را جایگاه راز و نیاز، محبت و همدلی مسلمانان شیعه و سنی خواند و اظهار داشت: ملت ایران ۴۱ سال با وحدت، اتحاد و یکدلی در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان سرافراز بوده است.

او با بیان اینکه حضور در انتخابات یک وظیفه همگانی و تکلیف شرعی است، افزود: مردم استان کردستان همگام با سراسر کشور روز سه‌شنبه با بصیرت، هوشیاری و حضور گسترده در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر مهر باطلی بر توطئه‌های دشمنان زده و حمایت خود را از نظام و رهبری به دنیا نشان می‌دهند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر، از مردم بصیر ایران برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد و گفت: مردم ایران در راهپیمایی بزرگ و سراسری خود در ۲۲ بهمن امسال، یک رویداد بی‌نظیر را علی‌رغم نقشه شوم دشمنان و بدخواهان رقم خواهند زد و ملت‌های مستضعف را در سراسر گیتی به آینده درخشان امت اسلامی در سایه ولایت، بیش از پیش امیدوار خواهند ساخت.

او گفت: یوم الله ۲۲ بهمن امسال با همه سال‌های گذشته فرق کرده و باید به‌دلیل جنایت و شرارت آمریکا، با خلق حماسه‌ای دیگر ضد استکباری‌ترین راهپیمایی تاریخ انقلاب برگزار شود تا محاسبات غلط دشمن برهم بخورد.

ماموستا رستمی بیان کرد: ملت ایران با حضور گسترده و معنادار در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، بار دیگر با فریاد‌های مرگ بر آمریکا، نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کرده و مشت محکمی بر دهان بدخواهان خواهند زد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: 22 بهمن ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.