امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه بر آشنایی هرچه بشتر جوانان و نوجوان با ارزش‌های دینی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج گفت: نماز جمعه حج مساکین و عید مؤمنین بوده و انتظار می‌رود مسلمانان در این عرصه عبادی سیاسی حضوری گسترده داشته باشند.

او در بخشی دیگر از سخنان خود از خدمات و تلاش‌های نیرو‌های راهداری در تسهیل امور عبور و مرور مسافران در جاده‌های بین شهری تقدیر کرد.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: تلاش‌های نیرو‌های راهداری شایسته والاترین تقدیرهاست.

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه‌های این هفته با اشاره به سیره و سنت رسول الله (ص) اظهار کرد: امروز راه رسول الله (ص) تنها راه نجات است و باید همه ما مسلمانان این امر را مدنظر داشته باشیم.

ماموستا رستمی افزود: مدیریتی مورد قبول است که در خدمت دین و مبانی الهی باشد و این مهم را باید همه افرادی که در جامعه مسوولیتی برعهده دارند در نظر داشته باشند.

امام جمعه سنندج همه نمازگزاران را به اخلاق‌مداری توصیه کرد و گفت: جامعه‌ای که همه اعضای آن اخلاق‌مدار باشند آن جامعه به سوی عزت و تعالی روزافزون پیش می‌رود.

ماموستا رستمی در پایان خطبه‌های این هفته بر فراهم کردن زمینه‌های لازم برای آشنایی هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان با ارزش‌های دینی و مبانی اخلاقی تاکید کرد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: امام جمعه ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.