فرماندار حمیدیه گفت: معتمدین مهمترین مرجع مشورتی و حلقه وصل مردم و مسئولان هستند و تاثیر بسزایی در حل مسائل اجتماعی و توسعه این شهرستان دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در ششمین روز از دهه مبارک فجر، فرماندار حمیدیه در نشست با جمعی از معتمدین شهرستان، با اشاره به نقش معتمدین در رفع مشکلات و توسعه شهرستان، خواستار حضور حداکثری مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در این نشست با اشاره به ضرورت تعامل و هم اندیشی با معتمدین شهرستان، آن‌ها را مهمترین مرجع مشورتی و حلقه وصل مردم و مسئولین دانست و از تعامل مثبت، اتحاد و همدلی اهالی محترم شهرستان حمیدیه در تمام زمینه ها، قدردانی نمود.

او نقش معتمدین در رفع مشکلات شهرستان را مهم برشمرد و اظهار کرد: معتمدین باتوجه به شناخت علل اختلافات و نزاع‌ها می‌توانند در مسائل اجتماعی، تقویت فرهنگ صلح و سازش و همچنین توسعه شهرستان تاثیر بسزایی داشته باشد.

هاشمی با اشاره به اهمیت حضور معتمدین در برنامه‌های شهرستان، خواستار حضور پرشور عشایر و مردم ولایتمدار شهرستان حمیدیه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.