معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان جنوبی گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر، برای ۶۰ نفر از امدادگران و نجات گران استان توان افزایی در نهبندان برگزار شد .

بازخوانی آموزش های امدادی برای ۶۰ امدادگر هلال احمر خراسان جنوبیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، اسعد زاده، معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان جنوبی  با تبریک ایام مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی در زوایای مختلف برای کشور داشته که باعث رشد بسیاری از شاخص ها شده است.

او با اشاره به پیشرفت های انقلاب در حوزه بهداشتی، درمانی و امدادی بیان کرد: بر ما وظیفه است برای حفظ عزت و اقتدار انقلاب و داشته های نظام تلاش کنیم.

اسعد زاده با اشاره به برنامه های امداد و نجات در دهه فجر اظهار کرد: طی این مدت برنامه های مختلفی ویژه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر اجرایی شده است.

معاون امداد و نجات هلال احمر برگزاری دوره توان افزایی برای ۶۰ نفر از امدادگران و نجاتگران را از جمله این برنامه ها دانست و گفت: این دوره به مدت دو روز در کویر یلان نهبندان برگزار شد.

او ادامه داد: در این برنامه علاوه بر مرور نکات آموزشی امدادی، برنامه هایی مانند مسابقات ورزشی و رصد ستارگان انجام شد.

اسعد زاده تقویت ارتباط بین امدادگران و نجاتگران و افزایش توان مهارتی شرکت کنندگان را از اهداف برگزاری این دوره دانست و افزود: برگزاری اینگونه از برنامه هه نه تنها بر روحیه افراد اثر مطلوبی می گذارد بلکه به لحاظ جسمانی و سرعت عمل در امدادرسانی ها هم تقویت می شوند.

او بیان کرد: برگزاری مانور ارتفاع در قاین و مانور آوار در فردوس را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای دهمین روز از دهه مبارک فجر اعلام کرد.

معاون امداد و نجات هلال احمر با اشاره به پیش رو بودن سال جدید بیان کرد: در راستای آمادگی نیروها برای حوادث احتمالی، دوره آموزشی شیوه های نوین امداد و نجات، نقشه خوانی و نحوه کار با وسایل ارتباطی در اسفند ماه برای نجات گران برگزار می شود.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.