معاون داوطلبان هلال احمر خراسان جنوبی از فعالیت کاروان‌های سلامت در چهار روستای محروم استان به مناسبت دهه فجر در خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، بخشیمعاون داوطلبان هلال احمر خراسان جنوبی با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: خوشبختانه انقلاب اسلامی علی رغم تهدید‌ها و فشار‌های دشمن، جشن چهل و یک سالگی خود را پشت سر می‌گذارد.

او با بیان اینکه به مناسبت فرا رسیدن این ایام، کاروان‌های سلامت به روستا‌های محروم استان اعزام شد، افزود: دو کاروان برای خدمت به محرومان به شهرستان‌های سرایان و نهبندان اعزام شده اند.

بخشی بیان کرد: این کاروان به ۹۰ مراجعه کننده در روستا‌های عباس آباد کلپ، چشمه زرد و چشمه سیاه در نهبندان و روستای عمرویی در سرایان خدمات درمانی و دارویی ارائه کردند.

معاون داوطلبان هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: این کاروان‌ها متشکل از دو پزشک، یک ماما، دو پرستار، یک تکنسین داروخانه، یک پرسنل، هشت داوطلب به اهالی این روستا‌ها خدمات ارائه کردند.

او خدمت به محرومان را از جمله اهداف راه اندازی این کاروان‌ها دانست و اظهار کرد: انجام فعالیت‌های بشردوستانه و کمک به نیازمندان نصب العین فعالیت‌های هلال احمر است.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.