تظاهراتی در اعتراض به طرح به اصطلاح صلح آمریکا برای خاورمیانه در شهر استانبول ترکیه برگزار شد.

تظاهرات اعتراضی به طرح شوم معامله قرن در استانبولبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تظاهراتی در ترکیه در اعتراض به طرح شوم موسوم به «معامله قرن» در شهر استانبول در حال برگزاری است.

سازمان دهندگان این تظاهرات اعتراض آمیز ضمن محکوم کردن طرح آمریکایی-صهیونیستی معامله قرن دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از همگان خواستند تا در حمایت از قدس در مقابل طرح «قلدری قرن» به پاخیرند.

دونالد ترامپ هشتم بهمن توطئه جدید آمریکا و صهیونیسم موسوم به معامله قرن را رونمایی کرد.

این طرح که اشغالگری صهیونیست‌ها را تسریع می‌بخشد، قسمت بیشتری از کرانه باختری را در اختیار صهیونیست‌ها قرار می‌دهد، همچنین ذیل این طرح، قدس به عنوان پایتخت رژیم‌صهیونیستی شناخته می‌شود. سران گروه‌های مقاومت فلسطینی، ضمن اعلام مخالفت صریح خود با این طرح، تاکید کرده‌اند که این دسیسه آمریکایی هیچ‌گاه عملی نخواهد شد.

تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به سخنان بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل درباره قصد تل آویو برای ترسیم نقشه جدید فلسطین اشغالی بر اساس طرح به اصطلاح صلح پیشنهادی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا (معامله قرن) اعلام کرد: نقشه‌ای که ما می‌شناسیم همان نقشه کشور فلسطین در مرز‌های چهار ژوئن سال ۱۹۶۷ و با مرکزیت شرق قدس است و با نقشه‌های دیگری غیر از این، کاری نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
kami nami
۲۰:۳۱ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
در همین حین که همه دارند معامله قرن رو محکوم می کنن و ... رژیم صهیونیست داره این قرارداد رو اجرا می کنه(الحاق مابقی کرانه های رود اردن به اسرائیل) و هیچکس هم صداش در نمیاد
آخرین اخبار