درخواست تعزیرات از دادستانی؛ به موضوع گرانی خودرو ورود کنید

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از دادستانی درخواست کرد تا بحث گرانی خودرو را مورد بررسی قرار دهد.

درخواست تعزیرات از دادستانی؛ به موضوع گرانی خودرو ورود کنیدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در مورد دستور رئیس قوه قضائیه درباره نظارت بر افزایش قیمت خودرو‌ها اظهار کرد: ضابطه‌مند شدن قیمت خودرو از مواردی است که در مورد آن با ریاست دستگاه قضا هم نظر هستیم.

وی با اشاره به افزایش قیمت روزانه برخی از انواع خودروها بصورت بی ضابطه ۱۰ میلیون تومانی گفت: سقف قیمت خودرو باید از سوی مراجع نظارتی تعیین شود تا سازمان تعزیرات بتواند به گران‌فروشی در این حوزه رسیدگی کند؛ آماده هستیم در صورت تعیین ضابطه برای قیمت خودرو و گزارش دستگاه‌های نظارتی همچون اتحادیه‌ها و سازمان صنعت، معدن و تجارت به تخلفات در این حوزه در اسرع وقت  حتی در روز‌های تعطیل رسیدگی کنیم.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در مورد قیمت گذاری خودرو در سایت‌های فروش، بیان کرد: از دادستانی تقاضا می‌کنیم به نرخ گذاری در سایت‌های فروش ورود کند چراکه که قیمت سازی در این سایت‌ها یکی از دلایل افزایش بی ضابطه قیمت خودرو است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
آقا بهترین راه اینه که قوه قضاییه به همه سردفتر دار ها دستور بده که قیمت مصوب رو سند معتبر بزنند و هیچ سندی با قیمتهای نجومی صادر نشه و پلیس راهور هم برگ سبز با این قیمتها صادر نکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
کاش اثرش رو ببینیم..
ما واقعا توان گرانی های بیشتر رو نداریم!
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۲:۱۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
قوه قضاییه ورود پیدا کنه زود
آخرین اخبار