مدیر اداره برق مهرستان گفت: کلنگ برقرسانی به ۱۰ روستای فاقد برق این شهرستان با اعتباری افزون‌بر چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه فجر به زمین زده شد.

کلنگ برقرسانی به ۱۰ روستای مهرستان به زمین زده شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی ریاحی مدیر اداره برق مهرستان اظهار داشت: حجم عملیات در نظر گرفته شده برای این پروژه‌ها، ساخت ۲۸ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب ۱۵ دستگاه پست هوایی بوده است.

او بیان کرد: تعداد خانوارهای بهره‌مند از پروژه برقرسانی ۱۵۲خانوار است.

مدیر اداره برق مهرستان گفت: همچنین از ابتدای سال ۹۴ تاکنون ۳۶ روستای فاقد برق در سطح این شهرستان با اعتبار هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برق دار شدند.

او  اظهار داشت: حجم عملیات انجام شده در این ۳۶ روستا، ساخت ۱۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط،۳۰کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب ۴۳ دستگاه پست هوایی بوده است.

ریاحی خاطر نشان کرد: در دهه فجر امسال برنامه‌های بسیاری درحوزه های مختلف از جمله توسعه برق رسانی و اصلاح شبکه‌های فرسوده انجام شده و این روند در طول سال نیز انجام خواهد شد.

مهرستان با دارا بودن چهار دهستان، ۲ بخش مرکزی و یک شهر در ۴۵۷ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار