مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد گفت: با مشارکت خیران بافقی تا دوسال آینده هشت آموزشگاه در بافق احداث می‌شود.

احداث هشت آموزشگاه با مشارکت خیران تا ۱۴۰۰ دربافقبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، جواد ذاکر مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد در حاشیه سومین جشنواره نکوداشت خیران مدرسه ساز در بافق گفت: قرار داد تکمیل دو مدرسه تا سال آینده در حال نهایی شدن است.

او افزود: تامین اعتبار شش پروژه دیگر را انجام می‌دهیم تا تامین اعتبار شود و پس از شروع عملیات توسط خیران، برای تکمیل ان اقدام کنیم تا در دو سال آینده به بهره برداری برسد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد آماده سازی فضا‌های اموزشی مناسب را برای دانش آموزان موثر در رشد و بالندگی آن‌ها برشمرد و بیان کرد: باید تلاش کنیم تا محیطی سرشار از امید و نشاط برای دانش آموزان فراهم کنیم و کشور را بدست این نیرو‌های انقلابی بسپاریم.

محمد رضا قاسم زاده رئیس اموزش و پرورش بافق هم در حاشیه این مراسم با بیان اینکه از ۷۰ آموزشگاه شهرستان حدود پنج آموزشگاه به صورت خیری احداث شده اند، گفت: تفاهم نامه‌ای برای احداث چهار آموزشگاه دیگر در شهرستان نیز امضا شده است.

او ادامه داد: سه طرح نیمه تمام داریم که در برنامه اداره نوسازی قرار گرفته تا تکمیل شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.