حضور پرشور مردم کردستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن چهل ویکمین سالروز پیروزی انقلاب، همزمان با چهلمین روز شهادت سرداربزرگ وپر افتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهید وی، صبح امروز سه شنبه در شهر‌های مختلف استان کردستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با شکوه بیشتر از سال‌های گذشته در شهر‌های استان کردستان آغاز شده و مردم با پیوستن به مسیر‌های راهپیمایی به سمت مکان تجمع حرکت می‌کنند.

با توجه به برودت هوا‌ی استان کردستان، مردم از ساعت‌های ابتدایی صبح آماده برپایی این راهپیمایی بودند تا بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید پیمان کنند و نشان دهند که پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند.

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان کردستان

در شهر سنندج نیز مردم با حضور در میدان آزادی بعد از عبور از خیابان فردوسی، میدان انقلاب و خیابان امام خمینی (ره) در سه راه حبیبی تجمع کردند.

ائمه جمعه و جماعات، نماینده، ولی فقیه در استان، فرماندار سنندج، مسوولان ادارات و سازمان ها، فرمانده هان نظامی و انتظامی، ورزشکاران و هنرمندان، معلمان و فرهنگیان نیز همگام با مردم همیشه در صحنه سنندج، در راهپیمایی امروز حضور دارند.

در این راهپیمایی مردم با مشت‌هایی گره کرده شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «۲۲ بهمن ماه یوم الله یوم الله» و «ما آمریکا را زیرپا می‌گذاریم»، «نه سازش نه تسلیم پیام ملت ماست»، «ما ملت دلاوریم /پیرو امر رهبریم» سر می‌دهند و یک صدا پایبندی خود را به انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) فریاد زده و تبعیت خویش را از مقام معظم رهبری اعلام می‌کنند.

مراسم یوم الله ۲۲ بهمن امسال در ۱۰ شهرستان، ۳۰ شهر وبسیاری از روستا‌های کردستان هم اکنون در حال برگزاری است.

سخنران ویژه این راهپیمایی ضد استکباری، حجت الاسلام دکتر علی عباسی رئیس جامعه المصطفی العالمیه است.

شعارمحوری راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال «حماسه حضور، عظمت ملت، تکریم سرداردل ها» نامگذاری شده است واعلام انزجار از اقدام ننگین رژیم آمریکا ورژیم صهیونیستی موسوم به «معامله قرن» وهمچنین دفاع از جبهه مقاومت وفلسطینیان شجاع از اهداف حماسه امروز است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.