مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۲۶ تیم عملیاتی در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل به هموطنان امدادرسانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی ۲۶ تیم عملیاتی این جمعیت به هموطنان در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد و گفت: ۱۲ پایگاه ثابت، ۴ پایگاه موقت، یک پایگاه کوهستان و ۹ اکیپ سیار در حال امدادرسانی به خودرو‌های گیر افتاده در محور‌های مواصلاتی استان می‌باشند.

او افزود: علاوه بر پایگاه‌های ثابت و موقت، یک تیم سیار در شهرستان نیر، دو تیم سیار در شهرستان نمین و یک تیم سیار در خلخال و ۵ تیم نیز از معاونت امداد و نجات استان نیز در نمین در حال ارائه خدمات به هموطنان و مسافران هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به آمادگی ۲۶ تیم عملیاتی این جمعیت با ۹۹ نفر نجاتگر، اظهار کرد: ۱۲۰ نفر در شهرستان نیر، ۵۴ نفر در نمین، ۳ نفر در اردبیل و ۹ نفر در خلخال اسکان موقت داده شدند.

معبودی با اشاره به امدادرسانی به ۶۴۳ نفر تصریح کرد: ۲۰۰ نفر در نیر، ۴۰۰ نفر در نمین، ۲۲ نفر در اردبیل و ۲۱ نفر در خلخال امدادرسانی شدند.

او افزود: در بین هموطنان اسکان داده شده در محور‌های مواصلاتی تغذیه اضطراری نیز توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان با ۱۶ دستگاه خودروی آمبولانس، ۱۳ خودروی ست نجات و ۹ خودروی پشتیبان در حال یاری رساندن به هموطنان می‌باشند.

معبودی اظهار کرد: نیرو‌های امدادی این جمعیت در محور‌های نمین _ حیران، نیر _ سراب، خلخال _ اسالم و اردبیل- کوثر مشغول امدادرسانی هستند و عملیات همچنان ادامه دارد.

او افزود: هموطنان عزیز از مسافرت‌های غیر ضروری اجتناب کرده و در صورت مسافرت حتما وسایل و تجهیزات زمستانی با خود همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.