امام جمعه یزد گفت: ملت ایران نشان داد علی رغم توطئه‌های دشمنان با آرمان‌های امام خمینی (ره) هم قدم است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد از حضور پرشور مردم استان یزد در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

 امام جمعه یزد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

امروز ملت قهرمان ایران نشان دادند علی رغم توطئه‌های کینه ورزان و دشمنان قسم خورده مردم، هنوز با آرمان‌های مقدس امام خمینی [قدس سره]و مشی فداکارانه مقام معظم رهبری در پیشبرد انقلاب اسلامی همراه و هم قدم هستند.

امروز مردم ایران اسلامی نشان دادند که تبلیغات گسترده رادیو‌ها و رسانه‌های مغرض خارجی بر عزم و اراده آنان بی تأثیر است و قدم‌های استوارشان بر صراط انقلاب اسلامی و حمایت از رهبری عظیم الشأن ایران است مردم شریف و بزرگوار استان یزد در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸شکوه وحدت و همبستگی خود را نشان دادند.

در این روز  پیر و جوان و زن و مرد، قدم در خیابان‌ها نهادند تا به دنیا ثابت کنند حساب ضعف‌ها و سوء مدیریت‌ها و کارشکنی‌ها از بقای انقلاب و نهضت خمینی کبیر جداست و این ضعف‌ها نمی‌تواند خدشه‌ای بر اراده‌های پولادین سربازان انقلاب وارد نمایند، راهپیمایی امروز که با بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار مجاهد کبیر حاج قاسم سلیمانی همراه بود نشان از پایبندی به استقلال کشور و ستیز با دشمنان همیشگی اسلام یعنی اسرائیل جنایتکار و امریکای ظالم دارد.

خداوند این قدم‌ها را ثابت بدارد و به همگی اجر و مزد اخروی عنایت فرماید.

اینجانب لازم دیدم از این همه حمایت، پشتیبانی، همبستگی و وحدت و استقامت کمال تشکر نمایم و به همه مسئولان یادآوری نمایم؛ که قدر این مردم را باید دانست و هرچه در توان دارید برای رفاه آنان گام بردارید که کوتاهی در این امر، ظلم به خود، مردم و ایران اسلامی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.