مهم‌ترین حوادث امروز چهار شنبه ۲۳ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سرهنگ منوچهر نصیری فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در حوزه کلانتری ۱۶ امامشهر موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی و گشت شبانه روزی با حضور مستقیم فرمانده کلانتری و استفاده از گشت‌های نامحسوس، موفق شدند سارقی را حین سرقت شناسایی و دستگیر کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان یزد  ادامه داد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به هشت فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کردد.

سرهنگ نصیری با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد، از شهروندان خواست بر روی خودروی خود لوازم ایمنی، نظیر سوئیچ مخفی، قفل فرمان وپدال، قفل سوئیچیو دزد گیر نصب کنند و از پارکح خودروی خود در مکان‌های تاامن، کم تردد، خلوت و تاریک خودداری کنند.

کشف بیش از ۷۲ کیلو حشیش در خاتم

سرهنگ غلامرضا کشوری فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: مأموران انتظامی شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه پژو ۲۰۶ مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو مقدار ۷۲ کیلو و ۱۰۰ گرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای کف خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

سرهنگ کشوری ادامه داد: در این رابطه دو نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

توقیف اتوبوس حامل ۶۶ هزار و ۲۵۴ قلم کالای قاچاق در مهریز

سرهنگ محمد رضا حناساب رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: با ادامه یافتن طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یکی از مهمترین برنامه ریزی‌های عملیاتی پلیس ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی در کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این اتوبوس ۶۶ هزار و ۲۵۴ قلم انواع کالای قاچاق شامل تعدادی لوازم ورزشی، البسه وپوشاک، کفش، قرص، لوازم خانگی قاچاق کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

سرهنگ حناساب ادامه داد : ارزش ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده در این عملیات در ارزیابی کارشناسان اداره تعزیرات یک میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد بیان کرد: فرد دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار