معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان گفت:۱۶ تیم در کلانشهر اصفهان از نیروهای کارشناس برای پیشگیری از تخلفات احتمالی انتخاباتی آموزش دیده و تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فریبرز امیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان افزود: در بحث انتخابات کمیته‌ای با عنوان حقوقی و پیشگیری از تخلفات احتمالی در فرمانداری اصفهان تشکیل شده است.

او با بیان اینکه تا کنون موارد تخلف انتخاباتی به‌صورت جسته گریخته در فضای مجازی در اصفهان شناسایی و درباره آن گوشزد شده است، اظهار داشت: ۱۶ تیم در کلانشهر اصفهان از نیرو‌های کارشناس برای پیشگیری از تخلفات احتمالی انتخاباتی آموزش دیده و تشکیل شده است.

امیری خاطرنشان کرد: به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان نیز اعلام شد که به چاپخانه‌ها علائم و موارد مجاز تبلیغاتی یادآوری و متذکر و از آن‌ها خواسته شود که برای پیشگیری از تخلفات احتمالی، موارد غیر مجاز را چاپ نکنند.

او درباره نصب داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی نیز توضیح داد: به اتاق اصناف و اتحادیه‌ها توصیه کردیم که این تابلو‌ها در مکان‌های مجاز مانند جلوی ساختمان ستاد‌ها نصب شود.

امیری با بیان اینکه فرمانداری اصفهان چهار شاخص را در انتخابات در پیش رو سرلوحه فعالیت‌های خود انجام داده که شامل اجرای قانون، عدالت، مساوات در تبلیغات و مشارکت حداکثری مردم است، گفت: مردم در انتخابات مجلس مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن، با حضور حداکثری خود حماسه دیگری می‌آفرینند.

۱۳۴ نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان اصفهان از بامداد روز پنجشنبه ۲۴ بهمن تبلیغات انتخاباتی خود را شروع کردند.

نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شهرستان اصفهان شامل ۱۱۹ مرد و ۱۵ زن هستند.

حوزه انتخابیه اصفهان به مرکزیت اصفهان با ۲ میلیون تَن جمعیت دارای پنج کرسی در مجلس است و مردم این شهرستان باید از بین نامزدها، پنج تَن را به نمایندگی خود برای حضور در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال برگزار خواهد شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.