سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی جم گفت: چند موقعیت خوب در بازی با نساجی داشتیم و حداقل باید یک گل می‌زدیم.

افاضلی: باید یک گل می‌زدیم/ کار کردن در چنین زمین‌هایی دشوار استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی جم، در پایان دیدار این تیم مقابل نساجی مازندارن که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار داشت: ابتدا از مردم قائمشهر و ساری  تشکر می‌کنم. در رابطه با بازی هم باید بگویم در این زمین و با توجه به شرایط  آب و هوایی، کار سخت شده بود اما از بازیکنان خودم تشکر می‌کنم. این بازی برای ما خیلی سخت بود.

افاضلی ادامه داد: نساجی به خاطر شرایط جدول تحت فشار بود و می‌دانستیم با انگیزه زیادی در این دیدار حاضر می‌شود. اواخر نیمه اول تا حدودی بازیکنان ما عقب نشینی کردند اما در نیمه دوم تیم برتر بودیم. چند شانس برای گلزنی داشتیم و یک بار هم توپ را به تیرک زدیم. چند موقیت خوب دیگر هم داشتیم که باید یکی از این توپ‌ها را گل می‌کردیم.


بیشتر بخوانید: اتفاق عجیب در دیدار پارس‌جنوبی - نساجی/ تغییر شماره با کمک چسب!


او در مورد داوری این بازی گفت: یک صحنه مشکوک در بازی وجود داشت که هنوز آن را ندیدم. باید دوباره این صحنه را بازبینی کنم. فکر می‌کنم می‌شد آن صحنه را پنالتی گرفت اما باز هم باید دوباره بروم و آن را نگاه کنم. باید از داور بازی تشکر کنم چرا که در چنین زمین‌هایی، برخورد‌ زیاد  است و قضاوت دشوار می‌شود. کرمانشاهی از داوران شریف فوتبال ایران است.

سرمربی پاس‌جنوبی تاکید کرد: در نیم‌ فصل با ۲ یا ۳ تیم صحبت کردم و همه این تیم‌ها پیش از من با مهاجری مذاکره کرده بودند. مهاجری تیم مردمی نساجی را در شرایط سخت اقتصادی جمع کرد. مهاجری مربی خوبی است و به نظر من کار سختی در ادامه راه خواهد داشت.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
خوش تیپ
آخرین اخبار