نامزد انتخاباتی دوره قبل مجلس گفت: مردم باید دقت کنند که نامزد انتخاباتی در زمینه آگاهی هزینه می‌کند نه در جهت خریدن آرا.

حسنی صفت نامزد انتخابات دوره قبل مجلس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: کاندیدا‌های انتخابات که هزینه‌های میلیاردی صرف می‌کنند به دنبال تحمیل خود به مردم و همچنین منافع اقتصادی خود و حامیان شان هستند.

او با اشاره به اینکه حامیان می‌توانند خط فکری نامزد را مشخص کنند و در تصمیم گیری‌های او نقش داشته باشند گفت: مردم باید به کسانی که از کاندیدا حمایت می‌کند و به او کمک فکری و مالی می‌دهند، توجه کنند.

نامزد انتخاباتی دوره قبل مجلس ادامه داد: کاندیدا‌های انتخاباتی باید اشراف کامل برمشکلات فعلی کشور از نظر سیاست داخلی و خارجی و همچنین تخصص در حوزه مدیریت داشته باشند.

او با بیان اینکه نامزد انتخاباتی باید صداقت خود را در عمل نشان دهد اظهارکرد: در زمان تبلیغات اشخاص باید توانمندی و عملکردشان را بیان کنند و از تخریب یکدیگر بپرهیزند.

حسنی صفت با اشاره به اینکه نیازی نیست نامزد انتخاباتی تمامی تخصص‌ها را داشته باشد افزود: مجلس کمیسیون‌های مختلفی دارد و اگر کاندیدا یک تخصص داشته باشد می‌تواند موثر واقع شود.

نامرد انتخاباتی دوره قبل با اشاره به این که مهمترین مشکل جامعه توزیع ناعادلانه ثروت است و به دلیل اجرای نادرست برنامه‌ها جامعه به دو قطب غنی و فقیر تقسیم می‌شود افزود: کاندیدا باید بتواند راهکار‌ها و برنامه‌ها و تدابیر اقتصادی ارائه دهد و با مفاسد اقتصادی مبارزه کند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.