مراسم معارفه مهرداد علی قارادشی در محل فدراسیون‌تنیس روی میز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مراسم معارفه مهرداد علی قارداشی که هفته گذشته برای ۴ سال به عنوان رئیس فدراسیون تنیس روی میز انتخاب شد امروز در محل فدراسیون تنیس روی میز برگزار شد.

در این‌ مراسم علاوه بر جمعی از پیشکسوتان و مربیان این رشته، بهنام حبیب زاده که برای ۸۰ روز در سمت سرپرستی این فدراسیون مشغول به کار بود، حضور داشت. از دیگر حاضران می‌توان به شروین اسبقیان رئیس امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان، سیما لیموچی، فاطمه کیوانی نایب رئیس بانوان و... اشاره کرد. از جمله نکات جالب غیبت پیمان حسنی دبیر فدراسیون بود.

در ابتدای این مراسم بهنام حبیب زاده نکاتی را مطرح کرد. پس از او مهرداد علی قارداشی به صحبت پرداخت و از زحمات حبیب زاده که نایب رئیس فدراسیون بود و مسئولیت کمیته انضباطی را بر عهده داشت تشکر کرد.


بیشتر بخوانید: قارداشی بدون رقیب رئیس شد!


 علی قارداشی افزود: کار سخت‌تر شده است، اما با حمایت دوستان و وزارت ورزش و جوانان امیدوارم به موفقیت برسیم، همه تلاش کردند و در مجموع روند صعودی و خوبی داشتیم و خوشبختانه برخی عنوان‌های بزرگان تکرار شد.

شروین اسبقیان هم در ادامه صحبت کرد و از زحمات حبیب زاده و مهرداد علی قارداشی تشکر و بیان کرد:  تنیس روی میز در چند سال گذشته شاهد اتفاقات خوبی بوده است و در حال پیشرفت است کا نشان از مدیریت خوب قارداشی دارد. امیدوارم این مسیر در ۴ سال آینده هم طی شود و موفقیت‌های بیشتری رقم بخورد.

پس از آن حکم مهرداد علی قارداشی قرائت و پیام مسعود سلطانی فر هم قرائت شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار