برگزاری میتینگ‌های سیاسی با حضور نامزد‌ها منع قانونی ندارد

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری، بر تبلیغات قانونی نامزد‌های انتخاباتی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری، بر تبلیغات قانونی نامزد‌های انتخاباتی و مقابله با رفتار‌های هنجارشکنانه و غیر اصولی تأکید کرد.

او گفت: ایجاد شور و هیجان انتخاباتی و تشکیل کاروان‌های تبلیغاتی نباید موجب سلب آرامش مردم و لطمه زدن به نظم و انضباط شهری باشد.

بهرامی افزود: برگزاری میتینگ‌های سیاسی در محافل خاص و با حضور نامزد‌ها و نمایندگان آن ها، منع قانونی ندارد، اما این مسأله با تجمع در حاشیه خیابان‌ها که گاهی با رفتار‌های هنجارشکنانه و خلاف قانون نیز همراه می‌شود، متفاوت است.

او با هشدار نسبت به سوء استفاده از فضای آزاد تبلیغات اضافه کرد: باید دقت شود تا فضای پرهیجان انتخابات، عرصه سوء استفاده افراد معلوم الحال مطرود ملت قرار نگیرد.

بهرامی پایبندی و الزام به قوانین و مقررات توسط همه گروه ها، نامزد‌ها و طرفداران نامزد‌ها را یادآور شد و گفت: استفاده از تصویر اشخاص و افرادی که بنا به دلایلی ممنوع التصویر بوده و با منع قانونی همراه است، برای همه نامزد‌ها و گروه‌ها ممنوع است.

او همچنین با اشاره به ممنوعیت نصب هرگونه بنر و پلاکارد در ابعاد غیرمجاز و برخلاف مصوبه مراجع قانونی در سطح شهر افزود: شهرداری باید در اسرع وقت نسبت به جمع‌آوری این بنر‌ها اقدام و اگر پرونده کیفری در این خصوص تشکیل گردد شهرداری می‌تواند با ارائه دادخواستی هزینه جمع آوری تجهیزات و لوازم تبلیغاتی خلاف را از مرتکب مطالبه کند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار