معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت:با اجرای طرح‌های و شیوه‌های پوشش تحصیلی ۲ هزار ۳۰۰ بازمانده ازتحصیل در دوره متوسطه جذب مراکز آموزشی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،منافی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرور ش آذربایجان غربی در همایش معاونان و کارشناسان آموزش متوسطه ۲۴ گانه استان در خوی گفت: یکی از مهمترین دستاورد‌های آموزش متوسطه استان در سالجاری کسب ۹ رتبه نخست مسابقات و ۳ رتبه برتر و اول المپیاد‌های ملی است که نسبت به سال تحصیلی قبل از رشد بسیار خوبی برخوردار شده است
 
او کسب رتبه نخست المپیاد فنی تاسیسات، کد نویسی، نگار گری، زیست و الگو‌های برتر را از جمله موفقیت‌های دانش آموزان و مربیان استان در سالجاری اعلام کرد.
 
معاون آموزش متوسطه استان از اجرای طرح‌ها و استفاده ازشیوه‌های مختلف برای جذب بازماندگان از تحصیل در نقاط مختلف استان خبر داد وافزود: امسال ۲ هزار و ۳۰۰ نفر باز مانده از تحصیل از طریق هدایت به مدارس راه دور، پوشش در مراکز شبانه روزی، هدایت به مراکز بزرگسالان، کمک‌های تحصیلی و پرداخت هزینه جذب مراکز آموزشی شده و زیر پوشش تحصیلی قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: با این اقدامات پوشش تحصیلی آموزش متوسطه دوم در استان با یک درصد افزایش به بیش از ۷۲ درصد و اول متوسطه با دو نیم درصد رشد به نزدیک به ۸۹ درصد رسید.

در این همایش دو روزه که با حضور ۶۰ نفر از معاونان و کارشناسا ن آموزش متوسطه و کارشناسان تکنولوژی آموزشی مناطق ۲۴ گانه آموزش و پرورش استان برگزار شد در خصوص راه‌ها و شیوه‌های جدید برای توسعه پوشش تحصیلی در این وره آموزشی بحث و تبادل نظر شد.
 
انتهای پیام/ ن م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.