مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: جوی آرام طی امروز و فردا در سطح استان اردبیل حاکم خواهد شد.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا (چهارشنبه ۳۰ بهمن ۹۸) شرایط جوی در سطح استان اردبیل پایدار بوده و آسمان استان در اغلب مناطق صاف تا نیمه ابری انتظار می‌رود.

او بیان کرد: دمای هوا از امروز تا پایان هفته روند افزایشی داشته و در بعدازظهر‌ها در برخی مناطق وزش باد ملایم تا متوسط (گاهی با سرعت تند) انتظار می‌رود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: امشب نیز در مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل دمای هوا ۵ تا ۷ درجه سلسیوس زیر صفر خواهد رسید.

محمدی اظهار کرد: از عصر فردا با تاکید بر اطلاعیه شماره ۴۴ هواشناسی استان، ضمن وزش باد تند بتدریج بر میزان ابر‌ها افزوده شده و از اواخر وقت با تقویت سامانه بارشی در سطح استان (به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی) بارش باران و برف (گاهی بصورت رگباری) پیش بینی می‌شود.

او تصریح کرد: این سامانه بارشی صبح روز جمعه (۲ اسفند) از استان اردبیل خارج شده و در روز جمعه بتدریج با کاهش ابرناکی شرایط پایدار جوی در سطح استان حاکم می‌گردد.

پیرو اطلاعیه صادره هواشناسی استان (شماره ۴۴) دیروز در سطح استان به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی بارش برف و باران رخ داد که بیشترین بارش برف از ایستگاه بارانسنجی مشگین غربی شهرستان مشگین شهر با ۲۶ سانتیمتر و شهرستان نیر با ۱۷ سانتیمتر به ثبت رسید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.