نامزد انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا در اظهاراتی ضمن «فاسد» خواندن نظام سیاسی این کشور، دونالد ترامپ را دروغگویی تمام عیار و خطرناک‌ترین رئیس‌جمهور آمریکا معرفی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی‌ ای‌پی‌تی‌ان، «برنی سندرز»، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفت یکی از اهداف برنامه‌های تبلیغاتی وی شکست دادن دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور، در انتخابات آتی است.

او در یک تجمع تبلیغاتی در ریچموند کالیفرنیا گفت: موضوع اصلی فعالیت‌های تبلیغاتی و انتخاباتی من شکست دادن دونالد ترامپ در انتخابات آتی بعنوان خطرناک‌ترین رئیس جمهور آمریکاست. ما دونالد ترامپ را شکست خواهیم داد، زیرا مردم آمریکا رئیس جمهوری را نمی‌خواهند که یک دروغگوی تمام عیار است. ما دونالد ترامپ را شکست خواهیم داد، زیرا مردم آمریکا می‌دانند که دونالد ترامپ یک دولت فاسد را اداره می‌کند و وی دموکراسی آمریکا را تضعیف می‌کند.

نامزد انتخابات آتی آمریکا افزود: دونالد ترامپ نه تنها یک دروغگو بلکه فردی متقلب است. وی فردی است که در دوره نامزدی برای انتخابات گفته بود به ارائه خدمات درمانی برای همگان معتقد است، اما بعد از آن که انتخاب شد تلاش کرد ۳۲ میلیون شهروند آمریکایی را از خدمات درمانی محروم کند. دونالد ترامپ همان فردی است که گفته بود پیشنهادات مالیاتی وی به نفع ثروتمندان جامعه نخواهد بود، اما اکنون شاهد هستیم که ۸۳ درصد از منافع و عواید سیاست‌های مالیات‌های ترامپ نصیب یک درصد جامعه آمریکا یا همان ثروتمندان این کشور می‌شود.

سندرز اضافه کرد: ما دونالد ترامپ را شکست خواهیم داد، زیرا برنامه تبلیغاتی ما قدرتمندترین حرکت توده‌های مردمی متشکل از نسل‌ها و نژاد‌های مختلف را در این کشور ایجاد کرده است. دونالد ترامپ تلاش می‌کند مردم آمریکا را دچار اختلاف و چنددستگی بکند. ما همه مردممان را شامل سفیدپوستان، لاتین‌تبار‌ها و بومی‌های آمریکا را گردهم خواهیم آورد و دولتی تشکیل خواهیم داد که نماینده همه شهروندان آمریکا باشد نه آن که تنها نماینده یک درصد از جامعه آمریکا باشد.

او با انتقاد از صرف هزینه‌های گزاف مایکل بلومبرگ، دیگر نامزد انتخابات آمریکا، گفت: نظام سیاسی ما فاسد است و این سیستم به کسانی مانند ترامپ اجازه می‌دهد که منابع مالی گسترده‌ای از دوستان میلیاردر خود برای تبلیغات انتخاباتی‌شان جمع‌آوری بکنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
باور کنید این بدتر از ترامپه.برای رای جمع کردن این حرف ها رو میزنه.رای که بیاره میشه یکی صد درجه بدتر از رییس جمهورای قبلیشون
Iran (Islamic Republic of)
هادی حرف حق
۱۶:۱۴ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
شما آشغالها همتون خبیثید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
تابحال 100 ریسجمهور آمریکا عوض شده ولی سیاستها همان است مردم گول نخورید همشون مث همن
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۵:۵۵ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
ژست این آقا ( برنی سندرز ) به ریاست جمهوری می خوره هر چند در سیستم فعلی آمریکا هر رئیس جمهوری سرکار بیاید قابل اعتماد نیست و مجری سیاست های کلی آمریکاست که توسط صهیونیست جهانی مدیریت می شود اما باز اشخاص می توانند در روند سیاست های آن کشور مؤثر باشند .
Iran (Islamic Republic of)
مونا
۱۵:۵۰ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
هرچند همه این بازیها به خاطر رای آوردن خودشونه، ولی بازم باید گفت، احسنت به سپاه پاسداران که با حمله به عین الاسد، یه کاری کرده که اینا خودشون بیفتن به جون هم، بدیهی است که دارن ریشه خودشونو میزنن و به زودی نابود میشن انشاالله، این است انتقام سخت و سیلی های سخت تر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
ترامپ فاسد است توهم فاسدی تمامی ریس جمهوران آمریکا وهمگی دولت مردان این کشور وتمام قوای این کشور واکثرمردم آمریکا گانگستر تبهکار و خبیثند هستند شاید پنج درصد مردم آمریکا آدم باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
همتون سر و ته یه کرباسین یکی از یکی بدتر و وحشی تر و خونخوارتر ، زمان دموکراتها رو هم دیدیم ما،داعشو هم حزبی های شما درست کردن ، تو دوره ی هر کدومتون فرقی برای دنیا نداشت بالاخره یه جایی خون هزاران انسان بیگناه رو به هر دلیلی میریختید ، بوش رو گفتین اشتباه کرد حمله کرد عراق و افغانستان که براتون هرینه داشت بعدش که هم حزبی های شما اومدن چرا کل نیروهاتونو از عراق و افغانستان نکشیدین بیرون ؟ و تازه چندین تا پایگاه هم اضافه کردین و از کاروان عروسی تا خونه های مسکونی رو میزدین و خون بیگناهان غیر نظامی رو میریختین ، شما یانکیها ذاتتون خونخوار و وحشی و خبیث هست توی خود کشورتون ببینید با سیاه پوستان چیکار میکنید ماهیت و پایه های کشورتون روی خون بنا شده اونم خون سرخ پوستهای بیچاره ، حنای شماها از هر حزبی که باشید برای ما رنگی نداره چون یکی از یکی بدتر و متجاوزتر هستین
Iran (Islamic Republic of)
سرباز رهبری
۱۴:۴۱ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
اول از همه برده داری قتل سیاه پوستان مایه ننگی برای آمریکا و حقوق بشره که هیچ وقت تاریخ یادش نمیره و نخواهد رفت آمریکا صدها رئیس جمهور بیاد بره آمریکا از فساد پاک نمیشه چون حکومت آمریکا بر پایه های شیطان پرستی غارت قتل ساخته شده آمریکایی هایی که سرخ پوستان را وحشیانه سلاخی کردن زمین هایشان را غارت کردند الان دم از حقوق بشر میزنند ااان هم آمریکا داره سیاه پوستان رو میکشه مالشون رو غارت میکنه فرانسه ای که روزی گردن بریدن سر بریدن توش عادی بود دم از حقوق بشر میزنه حقوق بشر یعنی یک چیز مزخرف که ارزشی نداره اگه ارزش داشت تو فلسطین صدها آدم کشته نمی‌شدند مسجدشون زمین هایشان غارت نمیشد اگه حقوق بشر احترام به اعتقادات انتخابات بود امروز تو کشور همسایه و حتی آمریکا زنان حجاب و سیاه پوستان رو کتک نمی زدند نمیکشند خوشحالم ایرانی ام ❤
Germany
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
اره واسه همین هر ریال ۱۶ هزار تومن هست و هر کارگر صد دلار در ماه حقوقش!
Iran (Islamic Republic of)
*
۱۳:۵۱ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
قمار باز و فاسد هم ایضاً.....
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۵ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
ما از زمان انتخاب ترامپ گفتیم این شخص دروغگوست شما باور نمیکردید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۲۵ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
اگه اینقدر نزد آمریکاییها منفور است پس چرا از استیضاح تبرئه شد؟
United States of America
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
بعلی بگو مهدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
اکثرآمریکایها گانگسترند.
Iran (Islamic Republic of)
حرف حساب
۱۳:۱۴ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
دقیقا زد به هدف.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
سگ زرد برادر شغال است
United States of America
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
سگ زرد برادر شغال نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
دقیقادقیقا دقیقا
آخرین اخبار