استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طرح ملی سند ارتقای زنان و خانواده در حال ساماندهی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده گفت: تصویب و اجرای طرح ملی سند ارتقای زنان و خانواده نقش مؤثری در استحکام کانون گرم خانواده خواهد داشت.

او افزود: هم اکنون این طرح ملی در حال ساماندهی و عملیاتی شدن است و در سطح کشور در دستور کار قرارگرفته است.

عباسی با اشاره به حساسیت تصویب این طرح ملی و اجتماعی اضافه کرد: در جمع آوری داده‌ها باید جامعیت و کلیت آمار در اولویت قرار بگیرد و این نیازمند آن است حوزه‌های اداری و علمی و دانشگاهی در کنار هم مشارکت و تعامل داشته باشند.

او ادامه داد: تصویب طرح ملی ارتقای زنان و خانواده باید با مشارکت کارگروه‌های اجتماعی و فرهنگی و به خصوص آموزش و پرورش به بهترین شکل طرحی و تدوین شود.

عباسی، آشنایی با سبک زندگی مردم این استان را از دیگر پیش فرض‌های لازم برای پرداختن به این سند دانست و ارتباط مستمر با انجمن اولیا و مربیان در حوزه آموزش و پرورش را از نکات کلیدی و اساسی بیان کرد.

او، آموزش، مشارکت‌های اجتماعی، بهداشت، اشتغال، ورزش امنیت، را از جمله شاخص‌های در نظر گرفته شده بیان کرد و گفت: سیاست گذاری و اهداف در طرح ملی سند ارتقای زنان و خانواده تعیین و مشخص شده است.

عباسی در پایان از اعضای کارگروه تخصصی اموراجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده این استان خواست تا با بررسی کارشناسی بهتر این طرح ملی را در استان تصویب و عملیاتی کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار